yoora keluar dri keretanya dan menunggu mr han di luar bangunan hotel yang didudukinya .
setelah lama menunggu akhirnya mr han keluar dri lift menuju kearahnya .
yoora mmndgnya atas bawah .
dia mmg seorang yang berkarisma nmun tidak mampu mengalahkan jimin .
"hye , kang yoora-sshi . maaf buat awak menunggu , saya bru je check out hotel ni ." katanya .
yoora tersenyum padanya .
"well awak mmg buat saya menunggu but for sure now you're here ." balasnya .
mr han mengangguk smbil tersenyum langsung mmndgnya atas bawah .
"btw you look gorgeous today ." pujinya .
"well looks like we're matching today mr handsome ." balasnya sedikit flirty .
hyuk tersenyum kecil lalu sebuah kereta limo berhenti dihadapan kami .
"ladies first ." katanya menyuruh yoora masuk terlebih dahulu .
yoora hanya tersenyum sinis padanya langsung masuk kedalam kereta bersamanya menuju ketempat percutian tersebut .
yoora melihat mr han menuangkan segelas wain lalu diberikan padanya .
"have a drink , young lady ."
"thankyou ." balasnya .
"well mcmne perasaan awak dapat terpilih ke percutian bersama saya ?" soalnya smbil menikmati wainnya .
"nothing just be grateful because no one ever take me to the vacation . not even a stranger ." kata yoora mmndg diluar tingkap .
"are you sure ?" soalnya .
"what ? ahh well you're a total stranger to me but thanks to you because now i can get through that ." balasnya lalu mmndg wajah mr han .
mr han tersenyum sinis padanya langsung duduk mendekatinya sedikit demi sedikit .
"yoora-sshi....i think i would love to change my title ." katanya .
"what do you mean ?" soal yoora .
YOU ARE READING
ʜʏʙʀɪsᴛᴏᴘʜɪʟɪᴀ | ᴊɪᴍɪɴ ғғ {DARK GENRE}
Fanfiction𝖒𝖆𝖒𝖆 𝖎'𝖒 𝖎𝖓 𝖑𝖔𝖛𝖊 𝖜𝖎𝖙𝖍 𝖙𝖍𝖊 𝖈𝖗𝖎𝖒𝖎𝖓𝖆𝖑 - 𝖐𝖆𝖓𝖌 𝖞𝖔𝖔𝖗𝖆