jimin memandang setiap dripada bodyguardnya . dia melihat mereka mmndg diantara satu sama lain .
jimin mengeluh panjang .
"mana tetamu yang nak jumpa aku tu ?" soalnya pada kai yg telahpun berdiri disebelahnya .
kai mmndg jam tangannya .
"5 minit lagi dia sampai tuan ."
jimin tergelak sinis .
"5 minit lg hm ? siapa yg berani-beraninya bagi aku menunggu kedatangan dia huh ? dia taktahu ke aku ada perkara lain yg perlu dibuat dripada membuang masa menunggu dia ?" kata jimin kelihatan sedikit annoying .
"saya-"
belum sempat kai hendak menjawab pertanyaan jimin tiba-tiba seseorang mencelahnya .
"me ."
jimin mengerutkan dahi langsung menoleh kearah suara tersebut .
perempuan tersebut tersenyum pada jimin smbil berjalan kearahnya .
"hye , im kim hyuna . nice to meet you , mr handsome ." sapanya smbil menghulurkan tgn .
jimin hanya mmndgnya sebelum akhirnya menjabat tgnnya .
"kenapa kau ambil masa yang lama untuk datang kesini ?" soalnya .
"well something come up but thankfully i get to see you now. " balasnya .
"alright , have a sit ." langsung hyuna duduk ditempat yg ditunjukkan oleh jimin .
jimin mmndgnya atas bawah .
hyuna tersenyum sinis .
"i know im attractive enough , babyboy ." katanya dengan nada menggoda .
jimin tergelak sinis .
not bad .
"btw apa sebab utama kau nak berjumpa dengan aku ?" soal jimin .
"auww soalan mengarut apa kau tanya niey ? bukan ke kau yg nak sangat berjumpa dengan aku ? aku kan kunci kepada kejayaan kau ." balas hyuna .
"kunci ? kau ? hmm......" jimin bgun dripada tempat duduknya menuju ketempat duduk hyuna .
YOU ARE READING
ʜʏʙʀɪsᴛᴏᴘʜɪʟɪᴀ | ᴊɪᴍɪɴ ғғ {DARK GENRE}
Fanfiction𝖒𝖆𝖒𝖆 𝖎'𝖒 𝖎𝖓 𝖑𝖔𝖛𝖊 𝖜𝖎𝖙𝖍 𝖙𝖍𝖊 𝖈𝖗𝖎𝖒𝖎𝖓𝖆𝖑 - 𝖐𝖆𝖓𝖌 𝖞𝖔𝖔𝖗𝖆