COMEBACK

81 4 0
                                    

5 BULAN KEMUDIAN

jimin menikmati minuman araknya sambil dikelilingi ramai gadis cantik didalam sebuah kelab yang hanya boleh dimasuki oleh geng mafia sahaja .

"kai , mana yoora ? bukan ke aku suruh kau datang dengan dia tadi ?" soal jimin sebaik sahaja melihat kai menuju kearahnya.

"dia dah sampai tuan cuma saya tak tahu dia pergi kemana ." balasnya .

"kau bawa dia kepada aku sekarang aku tknak lelaki lain sentuh dia pulak ." arahnya dingin langsung kai terus berjalan mencari yoora .

yoora berkeliaran di club mencari tndas nmun keadaan disana agak sempit kerana dipenuhi rmai orang yang sedang berfoya-foya .

setelah lama mencari akhirnya dia menjumpai tndas dan terus memasukinya .

tiba-tiba dia terlihat pasangan kekasih yang sedang melakukan 'perkara' tersebut didalam tandas .

"fuck , are you serious ? this is fucking toilet . kalau nk buat , pergi tempah hotellah ugh ." sinis yoora menggulingkan matanya .

"shut up , you bitch ! ini bukannya club kau so suka hati kitoranglah nk buat apa !" balas perempuan tersebut .

yoora tergelak sinis .

"dengan badan separuh telanjang ? wah perempuan tktahu malu mcm kau ni mmg suka buat perangai mcmniey eh ? okay i got it ." sinis yoora lagi mmbuatkan mereka berdua menjadi marah .

"you slut , you better mind your own business before-"

sebelum sempat lelaki itu ingin menyambung percakapannya , yoora terus memusingkan tangannya dengan kasar .

"a-arghhh !!"

"aku nak pergi tndas , bukan nk dgr korang membebel . now fuck off !" tengking yoora mulai hilang sabar langsung lelaki dan perempuan itu berlari terhegeh-hegeh keluar smbil membetulkan baju mereka .

yoora menggulingkan matanya .

"gosh , mcm-mcm karenah lah ." kata yoora lalu masuk kedalam tndas .

............

??? POV

aku mmndg clientku yang kelihatan badmood itu .

"kenapa dengan kau ni ?" soalku pelik .

"takde papelah ."

"oh come on , im not dumb . whats wrong ?" soalku lagi .

"takdelah , tdi aku buat projek sikit dengan penari club dekat sini lepastu adalah sorang perempuan ni kacau kitorang dalam tndas . sakit tangan aku do kena pulas dengan dia ." balasnya .

"oh...perempuan ? pulas tgn kau ?"

"yelah , kuat pulak perempuan tu . tapi aku tk pernah pulak nampak dia dalam club sebelum ni . tapi bila ingatkan balik perempuan tu , hot jugak dia . cantik ." jelasnya .

aku tersenyum sinis .

siapa perempuan yang dia maksudkan ye agaknya ? bukan dia kan ?

"um okaylah aku nak pergi tndas skjp ." kataku langsung menuju ke tndas wanita dan menyorok dibelakang tembok smbil menunggu dia keluar .

akhirnya perempuan tersebut keluar dan aku terkejut sebaik sahaja melihat perempuan itu .

akhirnya perempuan tersebut keluar dan aku terkejut sebaik sahaja melihat perempuan itu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
 ʜʏʙʀɪsᴛᴏᴘʜɪʟɪᴀ | ᴊɪᴍɪɴ ғғ {DARK GENRE} Where stories live. Discover now