prekvapenie

142 4 0
                                    

Pohľad Josh

Vbehol som do Paytonovej izby. A na postely spala Tim. Prišil som k nej. Usmial som sa a pohladkol ju po vlasoch.

Pohľad Pay

,,Jeho druha sestra Timea"povedal som. Prišiel k nám Josh a všetky pohľady naňho. ,,Ako to, že si nam to nepovedal" spýtal sa Jaden Josha. ,,Je to len kvôli jej zdraviu" povedala Nessa. ,,Kvôli zdraviu"spytal Dylan. ,,Ano kvôli zdraviu"počul som hlas za nami. ,,Nessa kde su pohare? Potrebujem zobrať tabletky" povedala kľudne Tim. Nessa jej dala pohar a ona zobrala asi 5 tabletiek a jeden syrup. Každy sa naňu pozeral a ja som citil, že jej je to neprije mne. ,,Čo ta pozerate to ste má nikdy nevideli alebo čo" povedala kľudene a odišla. ,,Vau ona vám dala" povedal Nessa a zasmiala sa. ,,A ešte niečo"vratila sa Tim. ,,Jaden ked sa my budeš pozerať este niekedy na zadok tak skonšiš v nemocnici. Rozumel si" povedala a odišla. Všetci sme sa pozreli na Jadena. Josh ho zabijal pohľadom. ,,Jaden radila by soom ti utekaj" skryčala ešte s chodby Tim ked sa obuvala. Jaden sa len na ňu pozrel a začal utekať Josh ho začal nakanať. Tim vyšla na zahradu. Ale až teraz som si všimol, že ma modre vlasi a v škole mala hnede. Ja som išiel za ňou. ,,Hmm, môžem si prisadnuť" spytal som sa Tim. ,,Ano" povedala vkľude. ,,Všimol som si vlasy" povedal som tak neiste. Pozrela sa namňa podala my pohar. Chytila sa za vlasy a dala ich dole pod nimy mala krátke blond vlasy. ,,To je ..." nestihol som dopovedať. ,,Ano to je parochňa" povedala smutne a naspeť si ju nasadital. Napola sa vody a ľahla si na lehadko. Všimol som si, že na rukach má dlhé, biele rukavice. Chitil som jej jednu ruku a dal jej dole rukavicu ona sa nebranila. Pozeral som sa na jej jazvy. ,,Láska Payto kde si" kryčala Loren. ,,Mal by si isť" povedala Tim. Ale ja som sa ani nepohol a hľadel jej do oči aš teras som si všimol, že ich modré. ,, Tim Josh nás volá" volalá na ňu Nessa. ,,Idem" ppovedala a postavyla sa. ,,Vratiš my ju"povedala a natiahla sa pre rukavicu. Ja som ju chytil za ruku a stiahol ju na moje kolena. Na ruku som jej dal rukavycu  a na ločko pusu. Ona sa postavyla a usmila sa. Odyšla za Nessou. Ten jej úsmev jej oči. ,,Payton ideš" volál na mňa Jaden. ,,Idem"povedal som. V dome nám Josh oznámil, že sa prázniny začinaju už zajtra a, žé ideme na dva týždne na chatu. Započul som Tim ako sa rospráva s Nessou. Tim povedala, že po chate ostava tížden doma a potom ide na tri tíždne na tabor ako animatorka. 



Táto časť je krazšia ale večer výjde dlhšia časť. 

Vaša Sára

Mi to zvladnemeWhere stories live. Discover now