Sadla som si do lavice a vybrala som si mobyl. Zrazu do triedy vošiel Payton. Pozerala som sa kde má Loren. Ale bol sám sadol si ku mne. ,,Ahoj" povedal. ,,Ahoj"odpovedala som. Do triedy vošli Josh, Nessa a ostatný. Po asi cca 10 min vošla učiteľka. Pol hodiny tam niečo hovorila a potom nám dala vysvetčenie. Malá som 2 dvojky a samé jednotky. Vyšla som zo školi a bolo 10:48 a kontrolu mám o 11:30. ,,Nessa pôjde..........." ani som nedopovedala. ,,Prepač ideme s Joshom a ostatnymi do baru. ,,Aha. Takže bar vam je prednejši ako vaša sestra"povedala som naštvane. Odišla som k aute pri aute stal Josh. ,,Vratim sa zajtra"povedala som a sadla si do auta. V aute sedel Payton a Loren ako sa muckaju v zadu. ,,A padajte za pol hodiny mám vyšetrenie. Ja s vamy do baru neidem. A ano uvidime sa zajtra"povedala som ešte viacej naštvane. ,,Čo? Prečo aš zajtra" spytal sa Payton. A vtedy si sadol do auta aj Josh. ,,To by zaujimalo aj mňa"povedal Josh. ,,Budu my pichať vyživu vy blbci a po vyžive sa nemôže šoferovať. A teras padajte"povedala som naštvane. ,,Ahoj ja s ňou pôjdem"Avani sa objavyla vo dveroch. ,,Ale ked jej niečo spravyš. Tak ti spravym zo života peklo"povedala Josh a pozrel sa na Avani. ,,Môžme už isť presne za 35 min mám tam byť" skrykla som na auto. ,,Tak to radšej pôjdem ja"povedal Payton. ,,Mne je jedno kto zomnou pôjde. Ja sa len potrebujem dostať do nemocnice"kryčala som na celé auto.
Pohľad Nessi
Počula som kryčat Tim tak som prišla k jej autu a vydela aka je červena. Otvorila som dvere kde sedel Josh a vyhodila ho stamať sadla som si a vybrala Timine lieky. ,,Na tu maš" podala som jej lieky a vodu. Ona lieky zobrala a zapila ich.
Pohľad Tim
,,Potrebujem niekoho kto má vodičaka"povedala som už v kľude. ,,Dobre ja s ňou pôjdem"povedal Payton. ,,Nie ved ideme do baru"skrykla piskľavym hlasom Loren. Ja som sa chitila za hlavu. ,,Hej si v pohode"spitala sa Avani. ,,Ano som v pohode. Len sa potrebujem dostať do nemocnice"povedala som v kľude. ,,Tak si sadni na stranu spolojazca šoferujem"povedal Payton. Ja om sa presadla Payton si sadol k volante a Loren vystupila. Vyrazily sme.