Cesta

117 2 0
                                    

Vyšla som z izby a smerovala som do kuchyne. V kuchyni boli všetci  okrem Paytona a Loren. Sadla som si a pozerala na Nessu ako raňajkuje. Ja som nebola hladna. Ale zobrala som si pohar naliala som si vodu a zobrala som tabletky. Potom som si sadla a položila si hlavu na stol lebo po tabletkach sa mi chce strašne spať. Do kuchine vošial Payton a za nim Loren. ,,A dobré rano" ,,Krajšie by bolo kebyže stratiš hlas"povedala som. Všetci sa zasmiali. Ja som sa postavyla a išla som do obyvačky. Tam som sa zvalila na gauč a zatvorila oči. ,,Tim vstávaj. Tim"niekto mi šeplkal do ucha. Ja som otvorila oči a pozrela kto my šepka do uca. ,,No dobré rano šipkova ruženka"povedal vysmiaty Payton. Ja som sa zasmiala a sadla si na gauč. ,,No pod ideme" ,,Skym som v aute"spytala som sa. ,,So mnou" ,,A" ,,A skym ešte" ,,Iba som mnou" ,,Ale máme biť traja v aute" ,,No ved. V  jednom je Josh, Nessa a Jaden. V druhom je Dylan, Avani a Loren. No a v tretom sme my dvaja"povedal a zatvoril dvere od domu. Nasadli sme do aut. Ja som si sadla a priputala sa. Vedľa m§ňa si sadol Payton priputal sa a naštartoval auto. Po asi 15 min som sa ponorila do rýše snou. 

Pohľad Paytona

Po 15 min zaspala. Ja som ju prikril mojou mikynou. Bola taká zlatá. Zrazu sa Dylanove auto objavylo veľa mojho. Stahol som okno a on tiež. ,,Hej Payton dáme preteky"spytal sa má Dylan. ,,Dobre pri modrom strome" On iba prikyvol. 

O 5 min neskôr

Vyhral som Dylan prišiel o 2 min neskôr. ,,Vyhral som" ,,Môj paytonko vyhraje stale"ozvala sa Loren. Zatvoril som okno a vyrazil do predu. Po asi 5 min sa Tim zase niečo snivalo. Josh a Dylan si davali preteky. Ja som zastavyl a vystupil si otvoril dvere k Tim a sadol si k nej a ukľudnoval ju. Nakoniec sa už ukľudnila a ja som pri nej sedel ešte 5 min a potom vystupil z auta zatvoril dvere k Tim a sadol si na moju stranu. Po asi 3 a pol hodine sa Tim zobudila. K chate sme malý ešte hodinu. Je to chata pri mori.

Pohľad Tim

Zobudila som sa a bola som prikrita Paytonovou mikynou. Malá takú peknu vôňu. ,,Môžme zastavyť potrbujem si kupiť vodo a potrebujem na WC"spytala som sa Paytona. ,,Ano môžme. Pred chviľou volál Josh, že sa zastavyme na najblišej benzinke. Po asi cca 15 min bola benzinka. Ja som pošla na WC a kúpiť si vodu. Vyšla som vonku a Nessa namňa skočila. ,,Uf si v poriadku" ,,Ano som v poriadku a potrebujem si sadnuť"povedala som v kľude a sadla si na stoličku. ,,Tak čo aká je cesta s Paytonom" ,,Normálna" Postravyla som sa a išla si sadnuť do auta.




A máme tu dalšiu kapitolu.

Ospravedňujem sa za malú aktivytu ale mám veľa učenia

Vaša Sára

Mi to zvladnemeWhere stories live. Discover now