,,Koľko je hodin" spytala som sa po tichu. ,, 8:30"povedal. ,,Potrebujem vodu"povedala som už normalne. ,,Idem po ňu"povedal a odišiel z izby ja som sa zatiaľ postavyla a vybrala si oblečenie. Vybrala som si sukňu..........
Po cca 5 min vošiel do izby Payton podal my vodu ja som sa napila. Potom som vošla do kupelky a tam som sa osprchovala zrobyla ranú higienu a učesala sa...........
Vyšla som s kupeľky a Payton sedel na posteli a čumel do mobilu. Ja som si zobrala kabelku do ktorej som dala mobil, airpody, peňaženku a kľuče. Vyšla som z izby a smerovala som do kuchine. S Dylanovej izby vichadzali zvuky ani som nechcela vedieť čo tam s Avani roby. Vošla som do kuchyne a pri kuchinskej linke bola Nessa. ,,Ahoj" pozdravila som sa. ,,Ahoj. Ako si sa vyspala" spítala sa má. ,,Dobre. Iba ráno som počula kryk v izbe"povedla som. ,,To bola Loren" ozval sa hlas zamnou. Otočila som sa a stal tam Payton. ,,Nessa mate jablka, banany, jahody, melon"spytala som sa. ,,Ano melon je v chladničke nakrajani. Jahody su v chladničke v miske. A jablaka a banany su v myske na stole" odpovedala. ,,Dakujem" podakovala som. Postavyla som sa a prišla k chladničke. Vybrala som si 4 jahody a melon. Z misky na stole som si zobrala jedno jablko a jeden banan. A všetko som nakrajala s dala si do misky. Dala som to nachviľu do chladničky. A zatiaľ som zobrala tabletky. Po jednych tabletkach nemôžem jesť 10 min. Prešlo 10 min a pry stole sedela Loren, Payton, Josh, Jaden, Dylan, Avani. Nesa ešte varila palacinky. ,,Tim da si aj ty" spytala sa ma Nessa. ,,Nemôžem"odpovedala som. ,,Ale, ale niekto nám tu chudne"povedala pobavene Loren. Ja som sa nasrala a odišla od stolu. Vošla som do izby vybrala som svoje papiere od doktora a išla naspeť. Hodila som papire pred Loren. ,,Takže začneme tým, že som malá pred rokom rakovynu krvy. Potom mám od oietich rokou bezlepkovu a bezlaktozovu dietu. A ktomu mám blisjo ktej posratej, skurvenej anorexie. Bola by som rada keby si ma nechala"dopovedala som. ,,Ešteniečo cgcete vedieť" mala som take nervy. ,,Tim dychaj"povedala Nessa. ,,Nič mi nieje som v pohode. Teras sa môžem v kľude najesť. Bola by som rada kebyže my vratiš tie papera lebo dnes ešte idem na kontrolu"povedala som už v kľude. Loren my podala papire. Ja som ziedla napila sa vody zobrala si kabelku kľuče od auta. A vyšla z domu. Sadla som si do auta. Do školi mám stadiaľ 10 min cesty. Niekto si sadol na stranu spolujazca. ,,Payton" bla som prekvapena. ,,Ahoj"povedal v kľude. ,,Ahoj"povedala som prekvapene. ,,Počkaj ideme stebou"povedal v kľude. ,,Ideme"spytala som sa. ,,Ano ešte Loren, Avani, Dylan vadi" povedal. ,,Nie"vydychla som. Bolo 9:45 a ja som malauž nervy ale zrazu niekto vyšiel z domu boli to oni. No konečne. Pomyslela som si. Zrazu sa otvorili dvere šofera stala tam Loren. ,,Hej čo robiš. Ja šoferujrm ved ty nemaš ani vodičak"povedala som v Kľude. Loren zatvorila dvere. Sadla si do zadu priputala sa a mohli sme vyraziť. Pri škole sme boli cca 11 min. Vošla som do budovy a smerovala som si to do moojej triedy.