😶parta😶

220 5 1
                                    


(A ano v škole má šikanuju)

Je pondelok 5:50 a ja vstavam do školy. Vstanem s postele a idem do kupelky. Poto moje kroky smeruju do šatnika a tam si vyberiem toto....

 Poto moje kroky smeruju do šatnika a tam si vyberiem toto

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.


Potom som zbehla po schodoch do kuchine kde som si zobrala jablko. Je 6:30 a ja idem do školy. Nasadim si kapucnu a nasadnem do auta a vyražam. škola my začina o 7:30 a ja mám dom od školy cca 30 min. Došla som ku škole bolo 7:10. Ako prve som smerovala ku skrynke kde bola Nessa.

N: Ahoj :)

T: Ahoj sestrička. Kde je Josh ???

N: Je doma citil sa blbo.                                                                                                                                                                

T: Ja si už idem sadnuť do triedy.                                                                                                                                            

N: Dobre ale davaj si pozor je tu Payton i s tou svojou partou.                                                                                  

T: Okej neboj

Odyšla si do triedy a tam bol niekto koho si nechcela vidieť. Bol to Payton.








Niečo o nom a jeho parte

Payton Jae Mormeerier ( neviem ako sa topíše).                                                                                          Je to bad boy má 17 rokou. šikanuje má. Je take chodí s Loren. Jeho naj kamoš je Dylan.

Dylan                                                                                                                                                                          To iste ako Payton. Je take chodí s Avani.

Jaden                                                                                                                                                                         Je tiež bad boy. Má 18 rokou. šikanuje ma ale menej. Je single ale ma crush na Nessu.   

Loren                                                                                                                                                                         Je to kurva. Má 17 rokou. Je take jej frajer je Payton. Spala už s 13 chlapcami.  

Avani                                                                                                                                                                          Je to frajerka Dylana. Má 16 rokou.





Ahoj máme tu prvú časť.  Dúfam, že sa vám pov bude páčiť.                 


Mi to zvladnemeTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang