Pov Pay
Rno som sa zobudil na niekoho hrudi. Včera sa my snivalv sen, že som bol na pohrebe a ten pohreb bol Timin pohreb. Hned som sa zobudil a vybehol som z mojej izby vbehol som do Timinej izby. Ona ležala a pozerala film. Povedala, že mám isť k nej tak som si ľahol a hlavu položil na jej hrud a ona ma objala pozeral som asi 35 min film a potom som zaspala a zase sa my snival ten sam sen. Citil som silny stisk tak som bol kľudnejši. Zatvoril som oči a zase zaspal. Citil som sa v bezbeči. Zobudil som sa na to, že na mňa niekto pozera a, že ma niekto hladka vo vlasoch. "Dobre rano,,povedal som ospalym hlasom. "Dobre ráno ?? Ved je už 13:00,, "ČO,,. Tak dlho som ešte nigdy nespal. Ale musim priznať, že sa my spalo fakt výborne. Zaboril som hlavu do jej hrude. "Aspoň si sa vyspal,, "Ano,,povedal som hlavou zaborenou v jej hrudi. "Pod ideme na obed a potom ideme k ostatnym k jazeru,,povedala a usmiala sa na mňa. Ja som len prikyvol. Oblikli sme sa a zyšli sme dole. Dole nikto nebol lebo všetci boly pri jazere. Na obed sme malý cestovynovy šalat. Ale Tim toho veľa nezjedla. Potom sme si obliekly plavky. A vzaly sme si uteraky vodu a išli sme k jazeru. Došli sme k jazeru a ja som išiel do vody a Tim si ľahla na deku. Po pol hodine som vyšiel z vody. Prišiel som na deku a Tim ležala na bruchu a spala. Asi sa vnoci nevyspala lebo ten sen sa my v noci snival 3 krát. Nechal som ju a ľahol si k nej. Otočil som hlavu na stranu a pozeral sa na ňu. Bola tak krásna. Vlasy jej padaly do oči. Josh ju chcel zobrat na ruky a hodit ju do vody. "Nie,, "Prečo,, "Ona spí,, on len prikyvol, že chape a odišiel. Ona sa pritlačila viacej ku mne aja som ju chytil za boky a objal ju. Všetci boly vo vode a ja som pomaly zaspaval.
Je 16:00 a my sme na pláži. Sedime pri ohni. Tim ešte spí. Pozrel som sa na deku kde mala byť Tim ale on tam nebola. Zrezu som citil ako si ku mne niekto sadol. Pozrel som sa kto to je a bola to Tim. Vydichol som si. Mala na sebe moju bundu a kratasi a ceznu bola prehodena deka. "Šipkova ruženka sa nám zobudila,, vykrikol Jaden. "Sklapni bo.. konečne do r.ti,,vykrikla Tim. "Už som ticho,, "Ďakujem,, Sedeli sme a nič nerobily iba sa rospravaly. Po cca 18 min som citil hlavu na mojom ramene. Pozrel som sa Tim ktora mala hlavu položenu na ramene.
Je 19:00 a ja som v izbe a prezliekam sa. Potom idem dole kde všetci sedia na veľkom gauči a Tim bola na hupaciej sieti. Ležala tam a pozerala na platno. Bola prikryta. Mynule leto tam ležal Dylan a Avani a su tašži niež my dvaja. Ľahol som si k nej a prikryl som sa tiež tou istou dekou ktorou bola prikryta ona. Ona sa pritulila viacej ku mne a pozeraladalej n. Nikde inde nebolo miesto. (Boli sme v miestnosti ktora bola take niečo ako kino sala). Josh sa na mňa pozrel a potom sa pozrel na ostatnych a všimol si, že nigde inde nieje miesto. Pozrel sa zase na mňa a prikyvol. Všetci okrem Loren a Tim vedeli, že som do Tim. Pozerali sme niečo od marvel. Nevšimol som si čo lebo pozeral som sa celý čas na Tim. Je vlasy voňali po cukrikoch.
Ahooooooj
Takže tento pov bude s pohľadu Paytona. Budu tam aj ine pohľady ale hlavne tam bude Paytonov pohľad. Tato časť je taka kratšia. Na mojom učte je nový pov Ktorý sa vola Nezamyluj sa. Dúfam, že sa vam tento príbeh páči.
Vaša Sára