Paytonov problem

125 4 0
                                    

Zobudil som sa o 18:30 a pozeral som sa na to prekrasne stvorenie. Ktore tak krásne spí oproti mne. Zrazu otvorila oči a pozerala sa do tych mojich. "Koľko je hodin,, spytala sa po chvyli. "Bude 19:00,,odpovedal som. Pozerali sme si do oči až kym do izby nevtrhla Avani. "Ideme opekať,, "Dobre ideme už,, povedal som a hodil po nej zahlavok. "Ideš,, spytal som Tim. Ona len prikyvla. Vybrala zo skrine deku a višli sme z chaty. Grilovali sme za chatou. Rospravame sa smejeme sa a jeme.

Pov Tim

Sedime a grilujeme už asi 1 hodinu a mne začina byť zima sedim pri Paytonovy ale mám taky pocit, že sa na mňa cely čas pozera Loren. A aj mám pravdu. Zabyja má pohľadom a mne to je neprijemne tak si sadnem k Nesse. Payton sa namňa nechapavo pozrie a ja mu naznačim hlavou aby sa pozrel na Loren. On tak urobil a potom sa postavil zobral ma ruky a sadol si a mňa si posadil na nohy. Loren už bola červena ako paradajka. Všetci pozorovali čo sa deje a mne to bolo fakt ale, že fakt neprijemne. "Ja idem zobrať tabletky,, "Tak len žeby si sa sňimy zadusila,,povedala Loren a zasmiala sa. Všetci sa na ňu pozreli a vraždily ju pohľadom. "Koniec,, zvrieskla som. "Loren neboj sa Paytona ti nepreberiem. A vy sa prestante tak kukať a začnite sa normalne bavyť. Nessa kde su pohare,, "Pod ukažem ti,, A postavyli sme sa. Odyšli sme preč.

Pov Pay 

Zabudol som vám povedať, že pred 2 dnami sa so mnou rozišla Loren. "Loren ved pred2 dnami si sa so mnou rozišla len preto lebo maš niekoho ineho a teras žiarliš lebo Tim my sedi na nohach. Bože už niesom tvoj priatel tak nežiarli,,začal som kričať po Loren. "Nessa máme niekde popcorn toto bude ešte zaujimave,, počul som Tim ako to povedala a potom som počul ako sa všetci smeju. "No čo živé kino,, povedala a začala sa tiež smiať. "Mám plan na zajtra,,povedala Tim "Počuvame,, povedali všetci zborovne. Rano lenošenie potom obed. Mohli by sme ist k jazeru sa kupať a nakoniec filmovy maraton,, "To znie dobre,, povedali Josh a Nessa naras. Potom sme si všetci sadli a rosprevali sa. Všimol som si, že sa Tim trasie tak som ju posadil na moje nohy prikril nas dekou. Ona sa o mňa oprela. O par minut sa pohla na mojom kamaratovi a ja som potichučky vzdychol. "Toto už nerob,, pošepkal som jej douška. "Čo toto,, a spravyla to zase a ja som zase vzdychol. "Ano toto už nerob,, citil som ako sa my postavyl. "A mám problem,, pošepkal som Tim do ucha. "Ja to citim,, pošepkala my naspeť. 

Pov Tim

Citila som niečo zvlaštne na riti až potom som pochopila čo to je. Vybrala som mobil a napisala Nesse.

Chat

Tim : Nessa Payton ma taky malí problem. Potrebujem aby všetci odišli a potom sa môžu vratiť.

Nes : Aha, Ok

Koniec chat

"Ideme na nočne kupanie,, spytala sa Nessa ostatnych všetci prykyvli okrem mňa a Paytona. Oni odyšli a Payton sa postavil obmotal si okolo seba deku a išli sme do chaty. Ja som išla do svojej izby a Payto do svojej. Každy mal vlastno izbu iba Dylan a Avani mali spoločnu. Ja mám izbu oproti Paytonovy. Vošla som do izby a zvalila sa na posteľ. Vybrala som si nottebok a zapla si netflix zapla som si Fantasticke zveri 1. V 15 min filmu my niekto vošiel do izby. Boli to Josh a Nessa. "Dobru noc sestrička,, povedali naraz. "Dobru,, povedala som. Oni odyšli a ja som zase začala pozerať. Po 7 min do izby zase niekto vošiel. Bol to Payton bol celý spoteny a červeny a smutny. "Čo sa stalo,, spytala som sa tak smutne a vyľakane. "Mal som zly sen,, povedal smutne a pozrel sa namňa. "Tak pod kumne,,. Payton prišiel kumne a ja som ho objala pozerali sme a asi o 35 min Payton zaspal. Tak som vypla film a ešte silnejšie ho objala lebo sa mu asi zasse snival zly sen. Sfotila som nas.

Potom som aj ja zaspala

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Potom som aj ja zaspala.

Mi to zvladnemeOnde histórias criam vida. Descubra agora