Sadla som si do auta a čakala na Paytona. Po 5 min som zaspala.
Pov Payton
Nasadol som do auta zo smiechom lebo my Dylan povedal vtip. Pozrel som sa na stranu spolujazca kde si vkľude spala Tim. Usmial som sa. Zapol som si pas. Počul som otvaranie dveri od auta. Zrazu na strane spolujazca z dveri vykukla hlava Loren. ,,Tak teras idem ja stebou. A ona ide s Dylanom a Avani"povedala Loren. ,,No tak to nie" povedal som po tichu aby som nezobudil Tim. Ale Tim sa aj tak zobudila. ,,Loren mohla by si dať tu nohu s mojej ruky lebo ma strašne bolí"povedala ospale Tim.
Pov Tim
Zobudila som sa nato že niekto otvara dvere na mojej strane. Tvarila som, že spím. Bola to Loren. Koleno dala na moku ruku. Počuvala som rozhovor medzi Paytom a Loren. Nakoniec To koleno zatlačila a ja som musela otvoriť oči. ,,Loren mohla by si dať tu nohu s mojej ruky lebo ma strašne bolí"povedala som ospalím hlasom. Loren dala nohu dole. ,, Sediš na mojom mieste" povedala Loren kľudnym hlasom. ,,Nesedi ty ideš v aute s Dylanom a Avani"povedal naštvane Pay. Kedže som sa rezala pred tíždnom tak som nemnala dve rani zahojene a začala mi tiecť z ruky krv. Lebo Loren mi dala koleno na tie rany. ,,Kamo Payton, Loren pustite ma z auta lebo budeš mať celé auto od krvy" Payton a Loren sa pozreli na mňa a potom na moju ruku. Ked Loreen neodchadzala od dveri tak som skričala na Nessu ,,Nessaaaaa pomoooooooc" Nessa hned pribehla. ,,Čo je čo sa deje" spytala sa nechapavo. ,, Sesrtrička maš obvez v kabelke lebo ked nie tak potom Payton bude musieť umyvať auto" Nessa my obviazala ruku. ,,Ďakujem😊😊" ,,Preteba všetko sestrička. O 5 min otchadzame" povedala Nessa a odišla. Vystupila som z auta a zobrala si kabelku. Smerovala som do Dylanovho auta. Otvarala som vere ked sa okolo mojho pasu obmotaly dve silne ruky. ,,Kam si sa vybrala malička" spytal sa Payton. ,,Do Dylanovho auta.........počkať povedal si my malička"povedala som. ,,Nie, nie, nie Loren sedi v Dylanovom aute a ty sedíš v mojom aute.........a ano povedal som ti malička"povedal kľudnim hlasom doniesol ma k autu a posadil ma na sedačku. Zapol my pas a dal my pusu na čelo. Sadol si zapol si pas a naštatrtoval auto. ,,Mám ťa rada" povedala som po tichu a ponorila sa do rýši snuo.
Paytonove myšlienky- ☁
☁Ona mi povedala, že má ma rada. Aj ja ju mám rad. Nie ja ju nemám rad ja ju milujem.☁ Po hodine sme dorazily na chatu. Tim ešte spala a ja som ju nechcel budiť tak som vystupil z auta otvoril jej dvere zobral ju na ruky. Spytal som sa Josha kde má izbu. Odniesol som ju do jej izby položil som ju na posteľ ľahol som si k nej prikril nas dal som si hlavu na jej rameno a zaspal som.
Po dlhom čase tu máme novú kapitolu. Tie mračiky znamenaju myšlienky.
Vaša Sára