😴sen😴

136 5 0
                                    

Pohľad Payton

Vošiel som do izby a videl som ako sa Tim bali. ,,Ahoj"pozdravil som sa. ,,Ahoj. Potrebuješ niečo"spýtala sa. ,,Nie. Iba sa dostať ku skrini 😂😂"zasmial som sa. ,,Aha prepáč"povedala a odsunula sa od skrine. Všimol som si, že má bundu. ,, Nieje ti horúco"spýtal som sa. ,,Nie som zvyknutá"povedala.

.....................

Po asi pol hodine som mal pobalene. Tím si musela nachvíľu ľahnúť. Keď som sa na ňu pozrel zase spala. Bola celá biela ako stena. Nechal som ju spať. Otvoril som okno a sadol si k nej na posteľ.

.................

Večer

Tim sa zobudila a prišla k nám dole. Zobrala si pohár a zase zobrala miliardy tabletok. Sadla si na stoličku a pozerala do telefónu. Josh si ju všimol. ,,Hej Tim nechceš si k nám sadnúť"spýtal sa jej. ,,Nie idem si ľahnúť"povedala potichu. ,,Zase"povedala Loren. ,, Áno vadí ti". ,,Nie len chcem vidieť tvoje ruky"povedala pobavene Loren. ,,Tak to by už stačilo"povedal naštvane Josh. ,,Nie Josh nechaj to tak"povedala kľudne. Prišla k nám postavila sa pred Loren a dala si dole bundu. Ukázala Loren ruky. Potom si obliekla bundu. A kľudne odišla.

Pohľad Tim

Vošla som do izby. Vošla som do kopeľne. Kde som si spravila večernú higienu. Obliekla som sa do pižama. Vošla som naspäť do izby. Sadnem si na posteľ nastavila som si budík na mobile.
A ľahla som si do postele. A zaspala som.

Pohľad Paytona

Vošiel som do izby a Tim už spala. Zo skrine som si vybral staré tepláky. Vošiel som do kúpeľne kde som sa osprchoval a umyl si zuby. Vošiel som do izby a ľahol som si na druhú stranu postele. A po cca 10 min pozerania na Tim som zaspal.

........................

Bolo asi 1:30 v noci a ja som počul zvuky. Zobudil som sa a pozrel na Tim. Bola celá červená, spotená a plakala. ,,Nie. nechaj ma. Pomoc. Prosím ja nechcem"kryčala zo sna. ,,Hej Tim. Kľud zobuď sa. Tim zobuď sa"skúšal som ju zobudiť. Nakoniec otvorila oči. ,, Pomoc"vykríkla. ,,Neboj tu som"povedal som a objal som ju.
,,To bol len sen"ukľudňoval som ju. Oprel som sa o stenu a jej hlavu položil na moju hruď. Začal som ju hladkal som ju po vlasoch. Ona hneď zaspala. Ja som jej hlavu položil na vankúš a  prikril som ju. Ja som si tiež ľahol prikril som sa a Tim som prisunul k sebe.  Dal som jej pusu na čelo a zaspal som.

..........................

Ráno niekto vbehol do mojej izby. Hádajte kto? Áno bola to Loren. Tim si v kľude spala a Loren tam začala kričať. Do izby vybehol Josh a pozrel sa na Tim ja som ukázal na Loren a on ju odniesol preč. Tim sa zase začala vrtieť a potiť a zase začala rozprávať. Ja som ju priťahol k sebe a hladkal ju po vlasoch. Keďže bol 6:00 ráno a škola sa nám začína o 10:00 lebo ideme iba vysvedčenie tak som si ľahol a zase zaspal.

...........................

Pohľad Tim

Ráno má zobudilo šteklenie na tvári. Ja som pomaličky otvárala oči a vydela Paytona ako sa námňa smeje.


Máme tu ďalšiu časť.
Je už ďalšia ako predchádzajúca. Budem rada keď dáte ⭐ a 💬.

 








Mi to zvladnemeWhere stories live. Discover now