Vošla som do triedy skapucnou na hlave. ,,Ale, ale koho tu máme"povedal Payton.pozrela som sa nanho s pohľadom 😞. ,,Debilnu piču ktora je nevyditelna"povedala som a sadla si na miesto. Payton sa namna pzrel pohľadom 😶. ,,Konečne si si to priznala"ozvala sa Loren. Ja som bola ticho. S tašky som si vybrala knihu (Ohnivy tien) a začala ju čitať. ,,Hej čo čitaš?"opítal sa Payton. Ja som nič neodpovedala. ,,Hallo si hlucha!"skrykol. Postavyla som sa a išla smerom k nemu hodila mu knihu na stol ,,Pozri sa sam". Odišla som si sadnuť lebo má strašne začala bolieť hlava. Zrazu do triedy vošla Nessa. Vydela, že sa držim za hlavu a cela sa trasiem. ,,Hej, hej kľud!"skryčala zes celu triedu a všetky pohľady spadly na mna. ,,Brala si lieky? Jedla si niečo? Pila si vodu? Spala si vnoci?" malá na mna veľa otazok. ,, Ano, Nie, Ano, Polovyčne."odpovedala som na jej otasky. Všetcy sa pozeraly prekvapene. ,,Čo tak pozeraš?"skrykla na Paytona a ostatnych. ,,Musiš jesť maš blisko k anorexii (neviem ako sa to píše) chapeš."povedal. Ja som nič neodpovedala lebo má ešte viac zača bolieť hlava. ,,Musime isť na ošetrovnu"povedala nahlas. V tu chvýľu som vydela tmu cítila som ako má niekto chitil ako nevestu a niekde má niesol.
Pohľad Paytona
Vydeli sme ako sa Timea rosprava s Nessou. Ale naras Timea omdlela aj som ju stihol chitiť. Chitil som ju ako nevestu a niesol do školskej nemocnice ktorá bola na 3 poschodi. Timea bolá ľachka ako pierko takže to nebol problem. Došli sme do nemocnice a Nessa hned všetko povedala doktorke. Ja som ju zatiaľ položil na posteľ. Vyzerala ako babika. Prvy krát som ju vydel bez kapucne na hlave. Doktor jej zrobi niejake višetrena. Nessa mala písomku tak musela isť na hodinu. Tak som ostal s Timeou.
15 min neskôr
PO 15 min sa Tim pomali zobucala. J som sedel a čítal si knihu. Ta kniha má tak zaujala, že som si nevšimol, že sa na mna Timea pozerá. ,, Ty čítaš knihu"spítala sa má. ja som sa nanu pozrel ,,Nudil som sa."
Pohľad Tim
,,Nudil som sa"povedal. ,, Ako dlho som spala"spítala som sa. ,,Asi pol hodiny. Ale ked spíš si cute."Zrazu niekto vbehol do miestnosti myslela som si, že to je Josh, že mu Nessa volala ale nie nebol to on. Bala to Loren. ,,Paytonko pod stadial nechaj tu kravu tu."Payton sa pozrel na nu a potom sa otočil na mna a čítal dalej. Ja som sa musela potichu zasmiať. ,,Payton pod"ale Payton nič nehovoril a čítal dalej. Ja som sa postavyla, že pôjdem za doktorkou. Ale niekto má chitilza ruku a zvalil na posteľ. ,, Kam si sa vybrala?"spýtala sa Payton nahnevane. ,,Za doktorkou" povedala som v kľude. ,,Payton ideme"skryčala Loren od dvery. ,,Hej máme dobry sluch"povedal Payton a otočil sa na Loren. Ja som sa potichu zasmiala. Ale Payton to počul počul ako som sa zasmiala. On sa otočil na mna a ja som sa prestala smiať. Ale ja som to dlho nevydržala lebo Payton sa tvaril 🤨 a Loren bola červena ako pradajka 🍅. Ja som sputila zachvat smiechu.Payton sa na mna pozeral výrazom, že prečo sa tak smejem. Potom sa som ukazala na Loren a on sa na nu pozrel na Loren a za čal sa smiať tiež.
Čo sa stalo dalej?
Čo sa stalo, prečo si odpadla?
Takže máme tu dalšiu časť. Dufam, že sa vám tento príbech páči ak ano tak daj ⭐.