slúžka

114 2 2
                                    

,, Kámo toto bolo také pekné" povedal Dylan. ,,Čo bolo na tom pekné" povedala Loren. ,, Decká nie je Tim bledá"spýtala sa Avani. ,,Aj mne sa zdá" povedal Jaden. ,, Potrebujem si oddýchnuť" povedala Tim. Ja som ju chytil na ruky. A odniesol ju do izby. Tam som ju položil na posteľ. Otvoril som okno aby do izby vletel čerstvý vzduch. Ľahol som si k nej a objal ju. Po chvíli sa ku mne otočila čelom. ,,Ahoj" povedala po tichý. ,, Ahoj" povedal som tiež po tichú. ,, Payton" povedala. ,,Hmm" a pozrel som sa na ňu. ,,Mám ťa rada" povedala a mne sa ražiarily oči. ,,Aj ja ťa mám rád"povedal som. Pritiahol som si ju bližšie k sebe. Cítil som, že sa usmiala. Dal som jej pusu do vlasov. A potom som si položil bradu na jej hlavu (dúfam, že chápete). Po chvíli sme zaspali.

Zobudil som sa o 17:33. Tim bola otočená ku mne chrbtom. Bola schulena do klbka. Postavil som sa s postele. Obišiel som posteľ a prešiel na stranu kde leží Tim. Malá zatvorené oči. Ale nespala lebo jej tiekli slzy. Všimol som si otáčok ruky na jej právom líci. A ešte malá odtlačok ruky na zápästí. Otvorila oči a zľakla. Prikrila sa, že ju nebolo vôbec vidno. Ja som ju odkryl. A s prstami som jej prešiel po líci. Ona sebou cukla. Zobral som ju za ruku a ťahal ju zľahka do kuchyne. Nikto tam nebol. Položil som ju na linku. Prešiel som k mrazničke a vybral s nej zeleninu  (myslím, že chápete akú). Priložil som zeleninu na jej líčko. Pozeral som sa jej do očí. Bolí sme tam tak asi 5 min. Zrazu do kuchyne vošla Loren. Tim zobrala s mojej ruky zeleninu. A odsunula sa ďalej. Pozrel som sa na Loren ktorá sa pozerala na Tim vraždením pohľadom. ,,Tim zrobu my čaj aj prines mi jablko" povedala Loren tak namyslene. Tim sa už chystala skočiť s linky. Ale ja som ju zastavil rukou. ,,Loren ruky máš. Nohy máš. Tak prečo si nespraviš čaj sama. A jablká sú pred tebou" povedal som už trošku naštvaný. ,,Ale"povedala. ,,Čo ale. Tim nie je tvoja slúžka" povedal som. Potom som Tim zobral na ruky a položil ju na zem. Chutil som ju za ruku a zľahka ju ťahal do izby.









Mi to zvladnemeWhere stories live. Discover now