,,16''

76 2 0
                                    

Pov Pay

Snažil som sa abi sme nestretly Josha. Ale nevyšlo to. Ked sme už vchadzaly do izby ta Josh si nas všim a hned si všymol aj ti otlačky ruk. ,,Hej, Hej stojte!!" skryčal cez celú chatu. O ouuuuu. Toto nedopadne dobré. ,,Áno Josh. Potrebuješ niečo"spýtal som sa ho. ,,Áno potrebujem vidieť svoju sestru''povedal nastane. Asi už videl tie odtlačky na líci a zápästí. ,,No tak Poď sem chcem vidieť tie odtlačky" Tím vyšla spoza mňa fňukla. Ja som ju zastavil a potom zozadu objal. Josh prišiel k nám a dotkol sa jej líca. ,,Kurva. Ja ju zabijem" povedal a už ho nebolo. Tím sa rozplakala. Ja som si ju otočil a objal ju s predu. Potichu plakala do mojej hrude.
.
.
.
.
Pohľad Tim
Je asi 19:35 a ja sedím na terase. Som zabalená v deke a rozmýšľam nad životom, rodinou, zdravím, rakovinou a hlavné nad Paytonom. Zrazu sa otvoria dvere a z nich vykukne Paytonova hlava. Sadne si kumne a a ja sa k nemu pritisknem lebo mi je zima. Ona sa zasmeje ale nič nepovie. Pozriem sa hore. Strecha terasu je zo skla takže vidím nebo. Pozerám na hviezdy. Keď v tom si opriem o Paya hlavu a pomalí zaspávam.
.
.
.
.
.
Pohľad Pay
Pozrel som na Tim a zistil, že spí. Tak som sa postavil zobral ju ako princeznú a odniesol ju do jej izby položil som ju tam prikryl a dal jej pusu na čelo a odišiel do kuchyne.

Takže tu je pokračovanie 🙂. Ospravedlňujem sa, že to tak dlho trvalo. Ale nemohla som nič vymyslieť.♥️♥️ Prosím napíšte do 🗨️ či sa vám príbeh páči. A dajte ⭐.

XOXO


Mi to zvladnemeWhere stories live. Discover now