'O peşimizde.'Kimden bahsediyordu? Peşlerinde olan kimdi? Daha da önemlisi o siyah saçlı adam da kimdi? Jisoo'nun kafası çok karışıktı. Hiçbir şeye anlam veremiyordu.
Gözlerini açmayı başardığında etrafını saran rüya âleminin karanlığı parçalanmış, tavanda ki beyaz floresanın parlaklığı gözlerini kamaştırmıştı.
Kyungwan yanı başında duruyordu, kızın koluna takılı serumu kontrol ediyor gibiydi. Jisoo'nun uyandığını gördüğünde gözleri büyümüştü. "Jisoo, uyanmışsın. Çok şükür! Nasıl hissediyorsun?"
Jisoo yavaşça doğrulmaya çalıştı. Onu hasta yatağına inatla sokmaya çalışan Kyungwan'a direndi ve en sonunda yatakta oturur pozisyona gelebildi.
Gördüğü şeylerin bir anlamı var mıydı? Belki de doğru cevapları Taehyung biliyordu. Jisoo doğru cevaba ulaşmak istedi. "Taehyung'la konuşmak istiyorum."
"Tamam. Onu çağıracağım."
Kyungwan gözden kaybolduktan sonra yanında Taehyung ve Yeonhee ile geri dönmüştü. Üçüde heyecanlıydılar. Jisoo bu telaşı anlayamadı.
"Jisoo? İyi misin?" Taehyung kızın ellerini avuç içlerine alıp ısıtırken Jisoo cevabı es geçip bir soru yöneltmişti ona. "Bana ne oldu? Neden bu kadar endişelisiniz?"
"Aşk tünelinde bayıldın. Biz de sana bir şey olacak diye çok korktuk." Taehyung kızın elini öptükten sonra kafasını kurcalayan o soruyu sordu. "Rüya gibi bir şey gördün mü Jisoo?"
Ses tonu sanki içinde ki fırtınayı bastırmaya çalışır gibi boğuk çıkmıştı. "Evet, bir adam gördüm. Ama onu tanımıyorum."
"Daha fazla ayrıntılı konuş." Taehyung sert sesini duyduğunda Jisoo korktu ve olduğu yere sindi. Bu tavırlar, bu bakış ve bu ses tonu onu korkutuyordu.
"Jisoo bana cevap ver."
"Be-ben hatırlamıyorum." Daha da sinirlendirmekten çok korktu ve yalana sarıldı. Bu berbat ânın bir an önce sonlanmasını istiyordu.
"Bana dürüst davran Jisoo." Taehyung yatakta örtünün altına sinmiş bedene yaklaştığında Jisoo dayanamadı ve ağlamaya başladı. "Neden böyle davranıyorsun bana? Ben bir şey yapmadım."
"Bay Kim, lütfen. Onu korkutuyorsunuz." Yeonhee, Taehyung'un kolundan çekerek onu Jisoo'dan biraz olsun uzaklaştırdı.
"Ben.. özür dilerim Jisoo. Bağışla beni." İçindeki öfkeyi bastırmaya çalışarak kızın göz yaşlarını parmak uçlarıyla silmeye başlamıştı. "Sana bir şey olacak diye çok korktum. Lütfen bağışla beni." Kızı göğsüne çekip sıkıca sarılmıştı.
Bu konuyu bir daha açmamak üzere kapatmak belki de Jisoo'nun bir şeyleri unutması için daha faydalı olurdu. Onu, eski anılarını tetikleyecek yerlere götürmemesi gerektiğini aklına not etti.
Tekrardan aynı şeyleri yaşamak istemezdi. Taehyung, ikinci kez elini sevdiği kızın kanına bulamak istemiyordu.
Hasta olduğum için bölüm çok gecikti, üzgünüm. Daha seri bölüm yayımlamaya çalışacağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
clon ☸ vsoo ✓
Fanfiction❝platonik olduğu kızı öldüren kim taehyung, onun dnasından kendine bir klon yapar. ❞ ☼vsoo [050620-130921]