Jisoo elindeki şerit halindeki fotoğraf dizisini incelerken Taehyung'un elini sıkmıştı. "Çok güzel oldu değil mi?""Evet, Jisoo çok güzel oldu."
"Tamam şimdi aşk tüneline gidelim!"
Jisoo, elinden tuttuğu adamı peşinden sürüklerken gözü yanından geçtiği standa takılmıştı. Durduğu ve gördüğü şeyle ağzı kocaman açıldı. "Kocaman!"
Standın tepesindeki devasa peluş ayıcığa bakarken yüzünü arkasında kalan Taehyung'a çevirdi. "Onu bana alır mısın? Lütfen."
"Pekâla. Ama alabilmek için başarılı atış yapmak gerekiyor."
"Nasıl?"
"İzle." Taehyung stand görevlisine ödemeyi yaptıktan sonra eline oyuncak silahı aldı. "Bu şekilde vurarak balonların hepsini patkatmalıyım."
İlk vuruşa başlamıştı. Defalarca kez başarısız olup vazgeçecek noktaya gelmişti fakat Jisoo ayıcığı çok istiyordu. Yarım saatlik bir uğraşın ardından ayıcığı aldılar.
"Tamam, şimdi aşk tüneli."
Jisoo zıplayarak tünelin olduğu yere ilerlerken Taehyung devasa oyuncağı sırtında taşıyarak kıza yetişmeye çalışıyordu.
Biletleri aldıktan sonra tünelin içindeki kalp şeklinde çifter oturaklara sahip minyatür trene bindiler. Çiftler aşk tüneline öpüşmek ve elleşmek için binerlerdi, Taehyung sadece kızım duyacağı sesleri yanlış yorumlamamasını diledi.
Tünelin içi loş pembe ışık haricinde karanlıktı. Jisoo karanlığa bakarken başında keskin bir ağrı hissetti. Burnunun altında bir sıcaklın vardı, parmak uçları burnuna değdiğinde kırmızı bir sıvı bulaştı. Burnu kanıyordu.
"Jisoo?! İyi misin?" Taehyung kızın burnundaki kanı parmağıyla silerken yüzünü avuçları arasına aldı. Jisoo'nun vücut ısısı normalin üstündeydi ve gözleri gidip geliyordu. "Jisoo?! Şu lanet treni biri durdursun!"
Taehyung bağırırken Jisoo bilincini kaybetmiş ve başı Taehyung'un omzuna düşmüştü.
________________
"Nerdeyim ben?"
Bilmediği bir yerdeydi ve karşısında tanımadığı bir adam vardı. O Taehyung değildi. Siyah saçlara, dolgun dudaklara ve epey uzun bir boya sahipti. Yüzünde yara izleri ve kan vardı. Dayak yemiş gibiydi.
Adamın üzerinde Taehyung'un çalışırken giydiği beyaz önlük vardı. Jisoo kendi üzerine baktığında aynı önlükten kendi üzerindede olduğu fark etti.
Bulundukları yer aşk tüneline çok benziyordu. Tabii daha büyük, soğuk, korkutucuydu ve soluk yeşil ışıklandırmaya sahipti. Adamla o, rayların üzerindeydiler.
"Siz kimsiniz?"
Jisoo adama sorarken adam etrafını endişeyle kontrol ediyordu.
"Kaçmalıyız Jisoo. O peşimizde."
*********
Bu bölümü ben kaydeder etmez wattpad silmiş ve tekrar yazmak zorunda kaldım. Wattpad senden nefret ediyorum :"(
Normalde gece yayınlayacaktım ama tekrar silinir falan, kopyaladım aslında ama uğraşam yeniden düzenlemekle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
clon ☸ vsoo ✓
Fiksi Penggemar❝platonik olduğu kızı öldüren kim taehyung, onun dnasından kendine bir klon yapar. ❞ ☼vsoo [050620-130921]