"Adım Kim Taehyung ve senin kocanım Jisoo."Durdu ve söylediği kelimeleri tek tek kafasında anlamlandırmaya çalıştı. Yanlış giden bir şeyler vardı, bir şeyler ters gidiyordu. Jisoo cümledeki bir kelimenin anlamını bilmediğini fark etti.
Senin kocanım.
Kocanım.
Koca ne demek?
"Özür dilerim ama koca ne demek?" Jisoo olabildiğince nezaketli davranıyordu tıpkı ona öğretildiği gibi. Sorusu esmer adamı gülümsetmişti. Jisoo gördüğü kare gülümsemeyle biraz olsun rahatladı çünkü burada birilerine bir şeyler sorarken genellikle çok fazla geriliyordu.
"Zaman geçtikçe anlamaya başlayacaksın." Bunu derken kızın gözlerinin önüne düşmüş siyah tutamları kulağının arkasına attı ve kıza doğru eğildi. "Ve beni seveceksin, beni çok seveceksin." Kulağına fısıldadıktan sonra geri çekildi.
Jisoo anlayamıyordu. "Ama sizi zaten seviyorum. Sizden nefret etmiyorum ki. Sanki sizi hiç sevmiyormuşum gibi konuştunuz."
Jisoo acaba yanlış mı yapıyorum? Saygısız mı davrandım? Diye düşünmekten kendini alamıyordu. Nezaket kuralları önemliydi, öğretmenleri bunun üzerinde çok fazla dururlardı.
Taehyung kızın siyah saçlarını okşadı. Yüzünden karmaşık bir duygu dalgası geçerken kıza merhametini hissettirmeye çalışıyordu parmak uçlarıyla. "Ama ben farklı bir sevgiden bahsediyorum Jisoo." Yüzünü tekrar yaklaştırarak, kızın kalp atışlarının hızlanmasına neden olmuştu. "Bir zaman sonra beni diğerlerinden farklı görecek ve farklı seveceksin."
"Yani benim için özel mi olacaksınız?" Heyecanlı bir şekilde sormuştu Jisoo. Daha sonra sesini yükselterek konuştuğu için utandı.
"Evet, senin için çok özel olacağım. Tıpkı senin benim için özel olduğun gibi."
Ardından kızın alnına dudaklarına değdirdi. İsterdi ki dudakları birbirine değsin fakat Taehyung fazla hızlı ilerlemek istemiyordu. Daha sonra bir şeyler ters gidebilirdi.
Jisoo ise karmaşık duygular içerisindeydi. Alnına değen dudakların bıraktığı yumuşak etki boğazında yanmaya ve karnında kasılmalara sebep olmuştu. Taehyung kızın heyecanlandığını görünce çenesinden kavrayıp başını kaldırdı ve bu sayede göz göze geldiler. "Hoşuna gitti mi?"
"Ben..." Jisoo ne diyeceğini bilemedi. Çok utanmıştı fakat "Ben galiba hoşlandım." demekten alıkoyamamıştı kendini.
"Güzel, bir daha ki sefere seni yine öperim Jisoo." Taehyung kızın burnunun ucuna hafifçe vurduktan sonra yanağını okşadı ve odadan çıkmak için kapıya ilerledi.
Tam kapıyı açmıştı ki o esnada saatine baktı ve tekrardan Jisoo'ya döndü. "Yemek saati gelmiş Jisoo. Hadi gel, beraber yiyelim."
Bu da böyle geçiş bölümü gibi bir şey oldu. Arayı fazla uzatmadan gelecek bölümü atmayı planlıyorum umarım yapabilirim<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
clon ☸ vsoo ✓
Fanfic❝platonik olduğu kızı öldüren kim taehyung, onun dnasından kendine bir klon yapar. ❞ ☼vsoo [050620-130921]