1

3K 281 109
                                    


Karanlık.

Bir bebeğin anne rahminde görebileceği tek şey.

Ama Kim Jisoo'nun bulunduğu yer bir anne rahmi değil.

Sahi, neresi burası?

Düşünmek istiyor fakat bu sefer de kim olduğunu bilmediğini hatırlıyor.

Sahi, o kimdi? Adı neydi?

Birçok bilinmezlik.

Kim Jisoo'nun karanlık dünyasında şuanlık sadece bilinmezlik var. Karanlık dünyası ıslak kollarıyla bedeninin her bir noktasını sarıp sarmalayarak bu bilinmezlik sarmalından gelebilecek her türlü darbeye karşı korumaya çalışıyor.

Ama koruyamaz. Düşüncelerin vereceği hasarı fiziksel önlemlerle engelleyemezsiniz. Bu bir gerçek.

Hayır.
Gerçek olan şey Kim Jisoo'nun bilinmezliği.
O kendisi hakkında hiçbir şey bilmiyor.
Birisinin ögretmesi lazım ya da bir şekilde öğrenmeli.
Ama öğrenmeden önce bu karanlığın ıslak kollarından sıyrılabilmeli.

Karanlık, Kim Jisoo'nun düşüncelerini duymuş gibi ıslak kollarını utangaçca Kim Jisoo'nun çıplak bedeninden çekiyor. Şimdi her bir uç noktası yalnız ve üşüyor.

Aydınlık. Çok fazla, çok fazla parlak. Bu rengin adı neydi? Gözlerini kör edecek kadar yoğun olan bu şey de neyin nesiydi?

Önce ışık sonra ise onun soğuk kolları. Soğuk dokunuşları ve kuru öpücükleri. Kim Jisoo ılık karanlığının ıslak kollarından özür diler gibi oluyor.

Gözlerini açmak istedi ama başaramadı. Bu yoğunluk, bu parlaklık, çok fazla, çok fazla güçlüydü.

Kim Jisoo daha güçlü olmak istedi. Yoğun parlaklıktan daha güçlü olmayı denedi ama başaramadı. Debelendiği soğuk zemine tüm vücudunu boylu boyunca bıraktı.

Sonra bir el kafasını kavradı. Tanıdık bir sıcaklık, uzun bir süre kaldığı ılık karanlığın ıslak kollarını anımsatıyor.

Daha sonra uzun ve ucu çıkıntılı bir şey, bir madde, yüzünü kavrıyor ve gözlerini zorla açıyor.

Yeni doğanın gözlerini yanıyor, sanki bıçak saplanmış ya da üzerine asit dökülmüş gibi. Birtakım sesler duyuyor kulakları, ne demek oluyor tüm bu sesler? Seslerden sonra tüm parlaklık biraz olsun azalıyor.

Kim Jisoo'nun kızarmış, çekik gözleri yarım bir şekilde açılıyor ve Kim Jisoo'nun bu hayatta gördüğü ilk şey, Kim Taehyung'un esmer çehresi ve kare gülümsemesi oluyor.



clon ☸ vsoo ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin