Part 3- Let's go to the party!

492 23 0
                                    

1. POSLUŠAJTE PESMU PORED, NEMA VEZE SA DELOM ALI SAM JE JA SLUŠALA I DRALA SE BUKVALNO DOK SAM PISALA PART3! XX N

Floyd: Pa želiš li prijateljski ilii?
Ja: Zašto imam osećaj da ne pričamo o sparingu? Hmm
Floyd: Zato što imaš mnogo perverzne misli?
*Razgovor tokom sparinga*
Ja: Pa gde si bre tii? Nema te 100godina? Kako si? Kako žena-deca? Ima li ičeg novog u box-svetu?
Floyd: Jao ma žeMska bio sam u karantinu zbog povrede 2meseca a onda na oporavak u Dubai, ne pričaj!! Žena-deca dobro su pozdravljaju te :3 Posao ide onako, imam mečeve, a i treniram ove mlade usijane bogataške klince koji žele da se istaknu u društvu, time što će znati da pravilno naprave pesnicu! Kako si ti? Kako ide moda? Kako deca jesu krenula u školu? Žao mi je zbog muža šta ćeš, sudbina je to.
Ja: Drago mi je što to čujem, ma ja sam onako kuća-kafić-posao-kafić-kuća. Decu sam prodala zbog para za sahranu i takooo. :3
Floyd: E ovo mi je nedostajalo ovih meseci, tvoje lupanje gluposti.. Ne, stvarno jel' ima neko u tvom životu?
Ja: Nema bree :/ niko me neće!! :'(
Floyd: Možda kada bi ljudi i znali da postojiš LJUDI VAN TVOG POSLA. To znači da izađeš nekada u životu!
Ja: Pa ne krećem se dovoljno u tom 'mlađem društvu', moji saradnici su 30+ :/
Floyd: U tom slučaju, večeras ideš sa mnom na žurku, ne prihvatam ne! Dress kod je: Red and White. Pokupiću te večeras u 8ispred tvoje kuće
Ja: Uhm, valjda je to uredu :=)
*Još nekih 20-ak minuta smo sparingovali a onda smo se rastali i otišli svako na svoju stranu, ja sam došla kući i legla da spavam onako smrdljiva*
*Budim se oko 16h, spremam ručak jer ne volim da jedem po zabavama :3 gledam vesti i modnu reviju SrBkinje 'Verice Rakočević' i shvatam da je 18h, uzimam peškir i krenem na tuširanje. Dok sam se istuširala i osušila svoju kosu bilo je već skoro 19h*
Ja: Hmmm, šta obući? Koja marka? *otvaram garderober i pomeram vešalicu po vešalicu sa haljinama* Oh tu si lepoticeee
*Odlučila sam se za dugu crvenu haljinu koja je s' prednje strane zatvorena a leđa su joj otvorena sa biserima na okviru leđa srbske kreatorke Danijele Zujić, obula sam bele štikle i običnu belu torbicu, biserne minđuše narukvicu. Svoju ravnu kosu sam svezala u visoki 'konjski rep' i laganu šminku sam nanela na svoje lice. 20:05.Oh dobro je št Floyd kasni inače...prekida me truba nečijeg automobila pogledala sam kroz prozor, to je bio Floyd. Obukla sam crveni kaput, u torbu sam stavila telefone, novčanik, parfem i karmin Spremna sam!
Floyd: Elena, prilično sam siguran da sam rekao žurka a ne poslovna večera!
Ja: Šta, ne sviđa ti se? Dobro, sačekaj me tu idem da se presvučem.
Floyd: Nisam to rekao, već da si  prelepa i da će te svi gledati na toj zabavi, trebam da te branim od toliko udvarača!
Ja: Oh, umem i sama da se branim. I hvala ti :)
Floyd: Ali sad stvarno, trebaš da se oblačiš u skladu sa godinama a ne uvek poslovno, sad kad budeš videla kako će druge devojke izgledati pokajaćeš se što ti nisi istakla svoje prelčepe noge, zadnjicu i grudi. ;)
Ja. Dosta, dosta, predomisliću se i vratiti se kući, ko uopšte organizuje žurku?
Floyd: Scooter Braun, menadžer, neoženjen
Ja: Da nisi pokušao da mi ga nabaciš! I kad me i ako me budeš predstavljao, predstavljaj me kao Elenu Marinesku, jel jasno?!

U NEKIM DELOVIMA ĆETE STEĆI UTISAK DA JE ELENA 'KURVA' ALI NIJE ONA JE DEVOJKA SA PROBLEMIMA, SHVATIĆETE KADA BUDETE ČITALI!
P.S. Hvala vam što čitate <3 xx N

Can we resist to each other ?Where stories live. Discover now