Part 11- I found you, are you for the last race?

324 19 0
                                    

Pogledajte video koji je priložen pored- naci cete jos ovakvih zanimljivih videa na njenom yt kanalu devojka vozi za medalju.. :)

*Prekinuo je vezu. Okej koji kurac je ovo sada bilo? Ko je to? Hoću li se ikada otarasiti bedne prošlosti?! Stala sam na semaforu jer je bilo crveno (logično :3), začula sam sirenu auta do mog, pogledala sam u vozača i videla staru nevolju. Svog starog druga Liam-a Mayklson-a.
Ja: Sranje, jel' sad noć za 'Uništavanje Elene Dimitrovske?'
*Spustila sam prozor, što i Liam čini.*
Ja: Hej Liam, nismo se videli odavno 
Liam: Da otkako si pobegla iz Londona nakon što si me stavila u komu..
Ja: Znaš da nije tako bilo, bila sam prinuđena da odem! Nije valjda da si nakon skoro 3godina idalje ljut na mene?
Liam: Elena, ne želim opravdanja. Znaš da postoji samo jedan način da ti oprostim.
Ja: Liam, ne mogu.. Nisu..
Liam: Nije valjda da se bojiš?
Ja: Ne bojim te se već nije moj auto!! Ne znam sve njegove mogućnosti, vozim ga tek nepunih 15minuta, možemo li neko drugo veče? Kada uzmem svoj auto?
Liam: Elena, biraj ili sada da se trkaš sa mnom ili da te jurim da ti se osvetimm, ti biraš!!
Ja: Uredu Liam, ali sam si tražio..
Liam: Za nekih 2-3km skreni levo, tu ima napuštena staza, znaš za nju jer ti je kuća 500m odatle!
Ja: Uredu, imaš li makaze?
Liam: Što, da mi izbušiš gume? Tom triku sam te ja naučio Elena, sećaš se?
Ja: Ne želim da igram prljavo, to je tvoj stil, ne moj. Nosim dugu haljinu ne mogu da vozim kako treba u njoj, želim da je skratim!
Liam: Žao mi je nemam, vidimo se!!
Ja: Davide, molim te, molim te da imaš makaze? Nema!! Uhh!!
*Otišla sam na mesto gde su se nekada održavale i automobilske i motorne trke. Liam je već bio tamo sa još dva drugara koja su se nalazila na zadnjem sedištu. Znam da ovo neće dobro da se završi ali moram da poravnam račune iz prošlosti, ne mogu im dozvoliti da me imaju u šaci. Znala sam da trebam biti presećna ako izvučem živu glavu iz ove trke, a za uto, pa poslaću Davidu ček za štetu koju nanesem autu. Ako preživim naravno.*
Liam: Jesi li spremna da izgubiš?
Ja: Znaš da nisam navikla da gubim, sećaš se zadnje trke?
Liam: Dobro onda za 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1....
*Trka je krenula, vozim usranii auto koji i nije baš za trku dok Liam vozi 'Renault R.S.01'
                        LIAM'S P.O.W
Ja: Jesi li spremna da izgubiš?
Elena: Znaš da nisam navikla da gubim, sećaš se zadnje trke?
Ja: Dobro onda za 10,9,8,7,6,5,4,3,2,1...
*Trka je krenula, kada sam te pitao Elena jesi li spremna da izgubiš, mislio sam na život, ne na trku ide mi na ruku što ne poznaje automobil koji vozi, taj Porsche nije baš prikladan za ovaj tip trke. Iza su sedeli Paul i Mayk, oni će postaviti zamku koja će Elenu koštati života. Sećam se zadnje trke, pobedila me je, doživeo sam nesreću koja me je smestila u bolnički krevet 6meseci. Ova trka će nju smestiti u grob!!!

HVALA VAM ŠTO ČITATE XX N

Can we resist to each other ?Where stories live. Discover now