Part 9- One night, or something more? It's our decision!

371 20 0
                                    

Justin: Molim te, preklinjem te, skini haljinu. Neće biti ničega ako ti to ne želiš ali preklinjem te, skini haljinu! ! Jebeno želim da te vidim bez nje!
Ja: Justin, ne želim, ako to uradim bojim se da će sve otići predaleko...
Justin:  Elena, za toliko imam samokontrole, molim te, prekljinjem te!
Ja: Uredu, ali moraš mi pomoći da je skinem..
Justin: Sa zadovoljstvom El..! 
*Nakon nekoliko minuta moja haljina je bila odložena pored kreveta, a onda je Justin samo stajao i gledao u mene bez i jedne reči*
Ja: Ako ti se ne sviđa mogu d-da se obučem i odem, ne mor..
*Zatrčao se i poljubio me, zatim me gurnuo na krevet, ne prekidajući poljubac, rukom mi je prelazio preko grudi*
                JUSTIN'S P.O.W
Znao sam da ću s njom imati nešto više od običnog 'ćao'  ali ovo je previše i za sva moja očekivanja, ona stoji ispred mene, gola. Aliiiiii ona je tako sexi i tako vrela. Znam da je nevina, verovatno nikom nije pušila ali ako mi bude dozvolila naučiću je milion stvari. Mislio sam da ovo neće biti ovako lako ali prevario sam se.. Mislim da ova devojka veruje da mogu da se zaljubim u nju, zaljubim ej Justin Bieber se zaljubi hahahaa... Ljubio sam je, a zatim sam krenuo da ljubim svaki deo njenog tela, vrat, rame, grudi, uzimao sam joj jednu po jednu dojku i sisao joj bradavice, sada vidim zašto bebe vole ovo, božanstveno je.. Izvila je svoje telo od užitka kada sam krenuo ka njenim gaćicama, ne, neću prekršiti obećanje, neću joj uzeti najvrednije što jedna devojka ima(još), samo želim da joj pružim zadovoljstvo koje niko do sada nije, međutim njena me je ruka zaustavila..
                        ELENA'S P.O.W
Ja: Justin, ne, ja ću tebe, ne želim... skini pantalone i ostalo prepusti meni
Justin: Uredu, El..
*Ustao je i skinuo pantalone, krenuo je i košulju ali sam ga zaustavila*
Ja: Dozvoli mi, da ja to uradim..
Justin: Izvoli..
*Vratio se 'na mene' i počeo strasno da me ljubi, otkopčavala sam mu dugme po dugme i na kraju sam mu skinula košulju, njegovo izvajano telo stajalo je nadamnom, prešla sam rukom preko njegovog tela, , što je njega navelo da me okrene tako da sam sada ja na njemu. ljubila sam ga, dok sam jednu ruku spustila na njegove boxerice, izbočina je bila veća nego malopre. Obuhvatila sam je rukom preko bokserica dok je Justin ispustio uzdah u moja usta. Poljubac sam spustila niz njegovo telo sve do bokserica, koje sam rukama krenula da skidam, stigla sam do kolena..*
Justin: Dovoljno je Elena, svršiću pre vremena.
*Vratila sam svoju ruku na njegov ud i laganim pokretima trljala*
Justin: Stavi ga u usta El, okusi ga..
*Da, lako je tebi, tebi je ovo 100ti put a meni prvi, o Bože nadam se da neće shvatiti da mi je prvi put i da sam nevinas, ne želim da me 'sažaljeva' ili ismejava. Obuhvatila sam ga rukom i krenula da ga stavim u svoja usta dok je Justin moj rep obmotao oko svoje ruke te ga snažno povukao, zabolelo me je, kao što će i njega uskoro. Njegov 'prijatelj' je zaista velik za moja malena usta. Gurala sam ga i vadila iz usta dok sam mu rukom masirala deo koji nije mogao da mi stane u usta, on je podigao svoje kukove te je njegov 'prijatelj' još dublje ušao u moja usta. Povukao me je za kosu da mi je glava pulsirala od bola, ugrizla sam ga, najblaže moguće, za njegovu 'stvar' koja je jošuvek bila u mojim ustima. Stisak na mojoj kosi je popustio i osetila sam bol na mom obrazu. Čekaj šta? Jel' on to mene upravo ošamario??

HVALA VAM ZA 200+reads-a XX N

Can we resist to each other ?Where stories live. Discover now