Part 24- I'm really really sorry!

278 18 0
                                    

IIIIIIIIIIIIIIIIIIII NAPOKON ĆE SE DESITI ONO ŠTO SVII ŽELJNO IŠČEKUJEMO A TO JE SEEX JUSTIN&ELENA JEAHHH.. ALI U SLEDEĆEM DELU (ZNAM DA SAM KUČKA ALII..) SLEDEĆI DEO IDE NAKON 20READSA NA OVOM 24OM I 2GLASA :) VERUJTE MI DA VREDI JER JE DEO SUUPEER................. :)

*Na sebe sam obukla svoj svileni ogrtač i sišla u kuhinju. OKEJ?! Koji kurac se dogodio? Sinoć sam smišljala osvetu za Justina i onda se zateknem u njegovom zagrljaju? I onda ga pustim u svoj krevet i probudila sam se s' njim? Gde su Mayk i Louis? Ti idioti na njih se ne možeš osloniti!! Uzela sam džezvu iz kuhinje i stavila vodu za čaj, kada sam uključila pin uzela sam hlebčiće iz kuhinje 'to su moji magični hlebčići' (to su ustvari kriške hleba sa različitim ukusima koje ja samo stavim u toster da bi ih podgrejala i uz čaj su ummm..ali pst... to je moj 'tajni recept' :) ) Naslonila sam se na radnu površinu pored tostera i gledala sam kroz prozor...
                                 JUSTIN'S P.O.W

Ja:  Okej, Justin, sada smisli izgovor zašto si udario devojku koja ti nije uradila ništa? Zašto si takav bolesnik? Zašto si to uradio? Zašto si uništio bilo koju mogućnost da između vas bude sexa?? 
*Ustao sam iz kreveta i prošao rukom kroz kosu. Moram da joj se izvinim, moram da uradim sve da mi oprosti.. Dok sam silazio niz stepenice čuo sam lagano pevušenje na nekom čudnom? jeziku, ruski možda? Elena peva i to peva kao anđeo.. Sišao sam u kuhinju ali ona me nije primetila. Seo sam na stolicu iza pulta...
Ja: Hej,, pevaš božanstveno...
Elena: *Okrenula se pomalo uplašeno* Hej, um.. Nisam te čula..Ne, ne pevam..
Ja: Veruj  najpopularnijem pevaču na svetu trenutno! Ja znam!
Elena: Oh, nisi li ti narcisoidan? Evo sad ću da postavim...
Ja: Elena, slušaj! Želeo sam da popričamo o onome što se dogodilo sinoć! Elena ja..
Elena: Ne Justin..
Ja: Saslušaj me!!...Želim da ti se izvinim, nisam trebao onako da postupim! To nikada ne bih uradio, ne znam šta mi se dogodilo! Ne znam, ugrizla si me za najosetljiviji deo mog tela, ne znam takva mi je bila reakcija u sekundi..Znam da to nije opravdanje ali stvarno mi je žao..
Elena: Da li misliš da mene nije bolela glava od tvog iživljavanja nadamnom? A kasnije i od šamara? MISLIŠ LI? Ono što se tada dogodilo ila je greška..
Ja: Znam, žao mi je stvarno! Šta trebam da uradim da mi oprostiš?
                        ELENA'S P.O.W

*Smislila sam plan u deliću sekunde, moram brzo da razmišljam a da se ne izgorim.... Krenula sam ka njemu sa tanjirom u rukama, stavila sam tanjir na pult,  i okrenula Justina prema meni, rukama sam mu raširila noge i stala između njih.. Justin mi je uputi zbunjujući pogled ali nije se bunio.. Stavila sam ruke oko njegovog vrata i isprepletala prste zatim sam ispustila duboki izdah*
Ja: Pa šta da radimo mi sad? *Uputila sam mu svoj seksi pogled*
Justin: K-kako to misliš?
Ja: Pa mislim takoooo
Justin: Elena šta se događa? *Svoju levu ruku sam krenula da spuštam niz njegov torzo, kada sam tigla do pojasa pidžame on je zastenjao*
Ja: Da li me želiš?
Justin: Kako to misliš Elena? Ti imaš dečka i ljuta si na mene?!!
Ja: Neka ovo bude seks pomirenja? *Uzdahnula sam pored njegovih usana, zatim sam snažno svoje usne spustila na njegove......

XX N

Can we resist to each other ?Where stories live. Discover now