Part 20- She has a plan for the game!

280 16 0
                                    

Ja: Pa da li se gospodin Mayk Harington, napokon setio da je potreban svojoj drugarici?
Mayk: Elena, ne seri! Šetaš se polu-gola po kući zahvaljujući meni!
Ja: Ne razumem?
Mayk: Gospođice, niste pobegli policiji nakon trke, otkrili su vas! Bio sam na putu do tvoje kuće kada me pozvao GREG, Greg Venables. Da taj Greg i rekao mi da ima dojavu da ćeš ti učestvovati u nekoj trci kod 'VDA' i da pošalje patrolu za pola sata.. Morao sam da odem u stanicu i potegnem sve svoje veze, da spasem tvoje dupe i da bi ti Elena Dimitrovska ostala bez dosijea u policiji. Zato nemoj da me napadaš odmah!!
Ja: K-ko im je dojavio? Izvini?
Mayk: Šta misliš ko? Liam!
Ja: Kreni u moju sobu odmah!!
Mayk: Nisam se ni pozdravio sa ovom gospodom Elena!
Ja: Kreni!!
Mayk: Uredu, uredu!
*Dala sam Louisu garderobu da obuče i sačekala sam ga da izađe da bi ponovo objavila svoj plan ovog puta i Mayku! Počela sam od početka i kada sam stigla do dela gde me je Justin udario Mayk je poludeo!!*
Mayk: ŠTA? On sada sedi dole u tvojoj kući i ispija piće a nekoliko sati pre toga je digao ruku na tebe? Pa kako, kako može Elena? Idem da ga ubijem *ustao je sa kreveta*
Ja: Louise molim te..
Lo: Mayk i moja prva reakcija je bila takva ali onda smo razradili plan i sada, sada će zažaliti što je digao ruku na nju!
Mayk: Da čujem!
*Ja i Lo smo mu naizmenično pričali moj pa i Louov plan*
Mayk: Dobro, dobar je plan ali ko će ti biti dečko? On ima devojku *pokazuje na Louisa* a ja sam ti najbolji prijatelj malo će glupo i providno biti..
Ja: To je jedini....problem...za sada..
Lo: Nije problem, ali morate sačekai dve nedelje, morate..
Ja: Ne razumem te?
Lo: Danas, tačnije sinoć sam raskinuo sa Eleanor, nije htela da prihvati moj način života, nakon toliko vremena, ej.. Rekla mi je da ima previše obaveza oko fakulteta i kako ja nikada nisam tu za nju, kako njoj treba dečko koji je bar 48/7 sa njom a ne 'muva bez glave' i takooo.. Zato moramo da sačekamo bar dve nedelje da ne ispadne da sam zbog tebe raskinuo sa njom onda će te njeni 'fanovi' smarati i nakačiće se na tebe i ostala sranja, oke?
Ja: Uredu, taman dve nedelje da sve razrešim, uklopilo se!
Lo: Dogovor?! *pružio je ruku*
Ja: Dogovor!! *prihvatam njegovu ruku* Idemo dole da objavimo našu vezu :3 A onda da spavam jer sam imala preeenaporan dan a sutra imam sastanke, jer ja sam znate, poslovna žena ne kao vas dvojica! Ajde! Šta me gledate? Krećite!
Lo: Dušo u našoj vezi nećeš ti biti glavna već ja :* *poljubio me u čelo*
Ja: Ha-ha-ha-ha krenite!!
*Dok smo silazili niz stepenice videli smo Justina izdvojenog ood ove dvojice, samo sam čula* ...........

XX N

Can we resist to each other ?Where stories live. Discover now