Part 13- I pushed her to death

309 21 0
                                    

Otišla je pre manje od sar, zašto ti tražiš Elenu?
Ja: Pa, ono, hteo sam da je pitam nešto.. Negooo Floyd ima li ona dečka?
Floyd: Ahaa, znam ja šta bi ti hteo nju da pitaš!! Nema dečka ali nisi ti njen tip a ni ona tvoj, nije ona devojka za jednu noć, ona je vredna pažnje i ljubavi i svakog minuta uloženog u njeno upoznavanje.. Tako da kloni se nje inače ćeš imati problema sa mnom!!
Ja: Znam Floyd da ona nije kao ostale zato me i privukla, čak šta više mislim da mi se sviđa.. I to nakon manje od pola sata, to mi se nikada nije desilo!
* Tada dolazi David, kada se setim da je Elena bukvalno vikala na mene jer sam ga 'vređao' ljubomoran sam na njega, želim da se tako ljuti kad neko o meni priča takve stvari..
David: Floyd, o moj Bože ne verujem šta sam to uradio?!! 
*Bio je gotovo uplakan, nisam shvatao o čemu priča i šta se dešava*
Floyd: Šta je bilo Davide?
David: Elenaa.... *Srce mi je poskočilo na pomen njenog imena ali šta je to sa Elenom, nije se valjda nešto desilo?*
Floyd: Nije valjda?
*Floyd je delovao i više nego uplašen, oke hoće li m i neko reći koji kurac se događa ovde?*
David: Ubiću se ako je...ako je mrtva zbog mene...
Ja: ŠTA?!! ELENA, NASTRADALA? KAKO?!!!
Floyd: Elena je pre više od pola sata otišla odavde vidno pijana i ljuta. Tražila mi je auto ali joj ga nisam dao, pa je tražila od Beckhama  i on joj je dozvolio! Davide kunem se ako joj se nešto desilo, imaćeš probleme sa mnom!! Odakle ti znaš da se njoj desilo nešto?
David: Dođite!!
* Poveo nas je u neku sobu, koja je bila u sklopu dnevne, bio je upaljen televizor i bile su vesti*
Voditeljka: Još jednom najvažnije vesti za veče ovog 22.7.2014
.............Nekoliko kilometara od centra grada, na mestu gde su se nekada održavale ilegalne trke. Dogodila se stravična nesreća, dva automobila marke Porsche i Audi R8  stletela su niz liticu dužine i više od 10m. Inspektori sumnjaju da je ova stravična nesreća u kojoj je poginulo 4žrtvi od kojih je jedna devojka posledica još jedne ilegalne trke u kojoj nažalost nije bilo pobednika, već četiri leša verovatno mladih ljudi koji su ovaj svet napustili prerano! Više o ovoj stravičnoj nesreći saznaćemo večeras nakon detaljnije istrage i prezentovaćemo vam sutra u našim vestima. Prijatno veče...
Ja: Floyd, kolike su šanse da taj leš devojke tamo nije Elenin?
Floyd: Veoma male, gotovo nikakve. Davide spremi se idemo tamo!!
David: Samo da javim Victori-ji i idemo..
Floyd: Uredu čekam te ispred..
Ja: Floyd, mogu li i ja s' vama?
Floyd: Nema potrebe Just sada kreće tvoj omiljeni deo zabave..
Ja: Floyd, zar ne shvataš da sam izgubio jedinu osobu koja mi se svidela onako istinski u poslednjih godinu dana.. 
*Stavio sam ruku u džep i snažno stisnuo njenu ogrlicu, koja će možda biti jedina stvar koja mi je ostala od nje!*
Floyd: Uredu, idemo!!
*Kada smo izašli David je već bio pored Floydovog auta, ubiću ga ako je on kriv za Eleninu smrt.*
David: Mislio sam da je prestala sa tim sranjima!!
Floyd: I ja sam mislio, obećala mi je nakon što je Liam bio u komi da će prestati s' tim, i jeste, bio sam na nekoliko njih nakon toga i viđao sam njene ali ne i nju! Bilo mi je drago da je prestala sa tim. Ali zar opet...

XX N

Can we resist to each other ?Where stories live. Discover now