Part 15- Queen Elena!

283 19 0
                                    

......Te kobne trke..
Ja: Kako kobne, doživela je nesreću?
Floyd: Pa otprilike, dugo se govorilo da je 'vatrena kraljica'  porazila kralja, bivšeg kralja ilegalnih trka, što je naravno najviše smetalo samom Liamu i čoveku za koga se on trkao pa je Liam na trci na kojoj je on pobedio jer Elena nije želela da učestvuje, zatražio svoju 'krunu' nazad tj. izazvao je Elenu na dvoboj. Samo on i ona u automobilima a ostali da dođu da gledaju pad jednog od kraljeva tj. prema Liamovim rečima 'Poslednju trku 'vatrene kraljice' koja će nakon toga ostati kraljica praha'. Elena je znala da joj nešto spremaju i znala je da mora da bude opreznija nego u bilo kojoj drugoj trci do sada. Došao je i dan trke, trka se održavala na mestu za koje su samo Elena i Liam znali a mi ostali smo saznali pola sata pre početka trke kako nebi saznala i policija. Većina muškarca je bila na Liamovoj strani jer im je dojadilo da ih devojka pobeđuje, dok je na Eleninoj strani bilo 20ak žena koje su se trkale i 10-15muškaraca i ja i Kevin. Elena je bila svesna šta je čeka i znala je da će Liam biti spreman na sve, ali uprkos tome što je znala šta je čeka Elena je došla opuštena na trku dok je s' druge strane Liam bio u velikoj panici. Došlo je vreme trke ali ovog puta je Elena poželela da nešto kaže, popela se na svoj zeleni automobil i zamolila za pažnju..
Elena: Ja.. Elena ili 'vatrena kraljica' kako me zovete želčim samo da kažem da ću voziti fer trku kao i uvek do sada, jer ja ne bih bila ovde da nisam vozila fer i da nemam ni jedan leš iza sebe. Kurva, vatrena Ruskinja, vatrena kraljica, El, Elena ili kako god me zvali ne menja svoju ličnost za svaki nadimak, ona je jedna jedina za sve nadimke i ona će večeras da razbije guzicu ovoj vašoj 'muškarčini' koja je do titule 'kralja' stigla sa 10-15leševa iza sebe i potplaćivanjem protivnika!! Znam da svi želite da me maknete s' puta i uspelo vam je, ovo je moja poslednja trka na ovaj ili onaj način.. A sadaaa.. hajde da se trkamoo!!
I trkali su se, a onda je Liam upotrebio njen trik s' makazama, što je Elenu veoma naljutilo. Ona je zakočila i nije želela da nastavi trku, okrenula se i krenula prema Startu. Liama je to naljutilo i on se okrenuo ka njoj i krenuo je da je udara kolima. Elena je zakočila doj je Liam naglo skrenuo misleći da će udariti Elenu  ali nije, udario je u betonski stub koji se tu nalazio...
                                                        XXX'S P.O.W
Xxx: Halo?

Ja: Halo..........?
Xxx: Ja sam, ko je to..
Ja: Zar me ne prepoznaješ, jesi li u L.A.
Xxx: O moj Bože. Jesam, što? Šta se desilo?
Ja: Imaš pola sata da dođeš do mene!
Xxx: Šta se  desilo?
Ja: Pričaću ti kad dođeš, požuri!!!
                                                       JUSTIN' S P.O.W

David: Liam je dobio tešku povredu glave, prelome rebara i bio je u komi 6meseci, a nju su jurili njegove 'gazde', želeli su da je ubiju jer su izgubili mnogo para zbog njegovog stanja...


Hvala što čitate... Obratite pažnju na Xxx's P.O.W ;) XX N

Can we resist to each other ?Where stories live. Discover now