Trebalo mi je par sekundi da saberem 2 i 2 i shvatim da je on mene upravo ošamario zbog ničega bukvalno, ustala sam sa kreveta, uzela haljinu sa poda i stavila je preko grudi, kada sam želela da izađem Justin je izustio samo 'Elena ja..'.Izašla sam iz sobe i ušla u ostavu da obučem haljinu, kada sam obukla haljinu izašla sam u hodnik da uzmem svoje štikle, kada sam ih obula i pokupila telefon sa poda otišla sam dole i videla Floyda kako sedi s' Davidom.
Ja: Floyd, daj mi ključeve od auta da odem kući, Mayk će ti ih vratiti, molim te, hitno mi je!
Floyd: Elena šta se dogodilo?
Ja: Davide molim te donesi mi jednu bocu Absenta
David: Naravno, vraćam se za minut..
Ja: Ok, Floyd ništa se nije dogodilo samo želim da odem kući ne dopada mi se zabava.
David:* Dolazi i dodaje mi bocu mog od večeras omiljenog pića i otpijam gutljaj alkohola..*
Floyd: Elena, pijana si ne mogu da ti dam auto, odvešću te ja.
Ja: Ne želim da me ti voziš! Nisam pijana i mogu da vozim auto!
Floyd: Izvini Elena, ne mogu ti dati auto!
Ja: JEBI SE Floyd!!!! Mislila sam da smo prijatelji!!!
Floyd: Elena baš zato ja...
Ja: DOSTA!! Ne obraćaj mi se više!
David: Evo odvešću te ja.
Ja: Šta jebeno ne shvatate u NE ŽELIM NIKO DA ME VOZI!!!?
David: Uredu onda evo ti ključevi, znaš kako se vozi Porsche?
Ja: Kao i svaki drugi auto. I hvala ti, cenim kad neko poštuje moje potrebe.
David: Nema problema, pažljivo vozi..
Ja: Ne brini se, i da auto ti je za sat i po ispred ovde kuće. Hvala ti..
*Uzela sam kaput i torbicu te sam izašla napolje, otpila sam još 3-4 gutljaja dok sam čekala da se Mayk javi*
Mayk: Halo?
Ja: Mayk, možeš li za pola sata da budeš ispred moje kuće?
Mayk: Šta se desilo Elena?
Ja: Možeš ili ne možeš?
Mayk: Mogu, zašto?
Ja: Da vratiš Davidu B automobil, ništa me ne pitaj videćemo se za pola sata.
Mayk: Okei, ćaqo..
*Sela sam u auto i upalila motor, otpila sam još nekoliko gutljaja boce koja je već napola bila prazna. I krenula ka svojoj kući, jedva čekam da dođem kući dam ključeve Mayku, zatim se istuširam i skinem svu prljavštinu sa sebe, sve prljave poljubce čoveka koji je udario ženu, koji je udario mene! Nakupile su mi se suze pri pomisli da sam bila na granici da izgubim svoju nevinost sa nekim kao što je Justin*
Ja: Još ne znaš s' kim si se zakačio Justin Bieber. *Nisam obraćala pažnju na put i sirene oko mene samo sam ispijala Absent i praznu flašu bacila kroz prozor. Suze su mi išle što zbog situacije u kojoj sam se našla što zbog osećaja bednosti koji osećam. U tom trenutku mi je zazvonio telefon, nisam znala ko je ali sam videla da je pozivni broj iz Rusije, kum?
Ja: Halo?
Xxx:Natalija Nikolajevič? IMAM TE!!!PREHVALA VAM ZA 300READSA A TEK SMO NA 10DELU... LJUBIM VASSS XX N
YOU ARE READING
Can we resist to each other ?
FanfictionOni? Dva različita sveta ili ipak ne? Ona: Ima strašnu prošlost koju želi da sakrije i pobegne od nje. Da li će u tome uspeti? Da li se može pobeći od prošlosti? Hoće li joj on pomoći ili ipak ne? Videt ćemo On: Njegovu prošlost svi znaju On ne mož...