1. MENI JE LOU NA OVOJ SLICI TOLIKO HOOOOOOOOOT DA BIH GA SILOVALA BEZ RAZMIŠLJANJA :)
2. U NEKOLIKO DELOVA MOŽDA ČAK I 10 LOULENA MOMENTA ALI OTKRIĆETE ŠTA SE KRIJE IZA TOGA POLAAAAKOOO :)
David: Zato što je možda moj prijatelj učestvovao?
Puls: Pa za sada znamo da ima 4žrtava
David: Kako 4 na vestima je rečeno da ima 5..
Puls: Pa ne mogu oni da znaju tačne informacije kada nikog nisu pozvali za interviju kao ni došli na lice mesta!
David: Dobro i šta još?
Puls: Pa sve su muškarci u razobilju od 20-30godina.. Do nesreće je došlo usled guranja automobila jedan o drugi usled velike brzine..
David: M-m-molim? Sve su m-muškarci?
Puls: Da. Zašto jel' taj vaš prijatelj ustvari prijateljica?
David: Ne, ne ja samo...
JUSTIN'S P.O.W AGAIN
*Kada sam čuo da su sve muškarci, ti koji su poginuli laknulo mi je.. Ali opet odakle David-ov automobil slupan a Elena živa a ona je bila u njemu? Izgleda da je ta devojka zaista 'majka snalažljivosti' i 'mačka sa 99 života'*
NORMAL
Nazad na onaj deo gde je Xxx razgovor*
ELENA'S P.O.W
Xx: Halo?
Ja: Halo Louise?
Louis(pisaću LO jer mi je lakše): Ja sam, ko je to?
Ja: Ja sam, Ee, jesi li u La?
Lo: Jesam, zašto? Šta se desilo?
Ja: Imaš pola sata da dođeš kod mene kući!
Lo: Šta se desilo?
Ja: Pričaću ti kada dođeš, požuri!
*Pešačila tačnije trčala sam do prve ulice odakle sam uhvatila taxi, stigla sam kući. Louisov Porsche je već bio ispred moje kuće, ne mogu da verujem da je tako brzo stigao, ne mogu da verujem da sam namerno slupala Davidov auto, ali poslaću mu onoliko novca koliko košta novi, neće se ljutiti na mene...valjda. Ušla sam u kuću gde me je čekao Louisov zabrinut pogled.
Lo: Šta je bilo Elena? Šta se desilo? Zašto ti je haljina umazana zemljom? Zašto si izgrebana po rukama i vratu? Šta se dogodilo? ODGOVORI MI!!
Ja: Polako Lo, daj mi pivo! *Doneo mi je limenku piva* Sad, ovako!
1.Dogodilo mi se sranje Louis, Liam se vratio.
2. Znaš mesto gde smo išli kada su nas jurili novinari pa smop glumili romantični ručak? E pa tu sam imala trku, sa Liamom, ostala sam bez auta pa sam morala da pešačim i trčim do prvog taxija!
3. Pa, prevrnula sam se, ali sam iskočila iz automobila. I takooo. Idem da se presvučem posle ćeš da me namažeš kremom oke?
30 minutes later... In my house
Lo: Neko zvoni Ee..
Ja: Otvori, nisam baš prikladno obučena :3
* Na vratima su bili: Justin, Floyd i David a otvorio ima je polugoli Louis Tomlinson zamislite reakciju...
Floyd: Gde si ti, bubo, opet ste zajedno, a?
Louis: Ti znaš, kako jaka ljubav zaborava nema, ćao Deiv iiii Justin Bieber? Šta on radi ovde?
Floyd: Mi onako svratili.. Da vidimo jel' živa.. Ah da nisam vas upoznao Justin Bieber-Louis Tomlinson, Louis Tomlinson-Justin Bieber inače Louis je Elenin dečko.....HVALA VAM ŠTO ČITATE, ZNAM DA VAM JE SADA DOSADNA PRIČA ALI KROZ NEKOLIKO DELOVA DOGODIĆE SE ONO ŠTO SVI OČEKUJEMO A TO JE J&E SEX 3:)
XX N
YOU ARE READING
Can we resist to each other ?
FanfictionOni? Dva različita sveta ili ipak ne? Ona: Ima strašnu prošlost koju želi da sakrije i pobegne od nje. Da li će u tome uspeti? Da li se može pobeći od prošlosti? Hoće li joj on pomoći ili ipak ne? Videt ćemo On: Njegovu prošlost svi znaju On ne mož...