Hello, ja sam Elena Dimitrovska imam 20godina i dolazim iz Rusije, a živim u L.A iliti Los Angeles da, to je bio moj 'grad snova' . Imam svetlo braon(prirodnu kosu) ali je često plava takođe. Plave oči, visoka sam 180cm i za sada imam jednu modnu kompaniju koja nosi naziv 'Elenni' i za sada imamo samo 3butika i kreiramo samo za žene ali uskoro planiram da proširim svoj biznis i počnem da kreiram za muškarce i decu, sve će postati mnogo ozbiljnije i komplikovanije takođe, ali mislim da sam kao 20o godišnjakinja spremna na takav potez i sve posledice koje dolaze. Kreiram ono što bih ja želela da nosim i ono što ja smatram lepim, ne volim eksperimentisanje sa modom i na kraju modeli haljina izgledaju kao uskršnje jaje jednog deteta iz 3razreda osnovne. Moja porodica? Nemam, nemam ni oca, ni majku ni brata/sestru. Jednom rečju sama sam na ovom svetu. Moj otac je trebao da 2008/2009 postane predsednik Ruske vlade ali nije uspeo gospodin КОЗАК Дмитриј Николајевич je naručio njegovo ubistvo i ubistvo njegove porodice. Dakle kada sami imala 15godina ostala sam bez jedine vredne stvari u mom životu, moje porodice. Kako sam ja preživela? Kum me je spasio, moj kum je Владимир Владимирович Путин. Da predsednik Rusije i veoma dobar prijatelj moga oca. Moj otac bio je milioner i svo to nasledstvo je ostalo meni ali mogla sam da ga nasledim tek sa 18godina. 2godine sam ja živela u tajnosti niko za mene nije znao svi su mislili i misle da samubijena zajedno sa mojim roditeljima. Brata nisam ni dobila jer kada je moja majka ubijena bila je u 5om mesecu trudnoće. Sa 17godina sam došla u L.A. i upoznala Mayk-a, mog najboljeg prijatelja već 2godine, on ne zna ko sam ja. Niko ne zna ko sam ustvari ja. Niko ne zna da se iza imena Elena Dimitrovska ustvari krije Natalija Nikolajevič. Svo bogatstvo je sa Natalije Nikolajevič prebačeno na Elenu Dimitrovsku. Evo, već je 3godina kako sam u L.A. i još nisam upoznala dečka za kojim bi moje srce zaigralo.Sve same VIP ličnosti i umišljeni bogataši....
Meet me je ja mislim najgori deo koji sam napisala, totalno se divim vama koji ste ga razumeli i shvatili...Hvala vam što čitate..Sledeći delovi će biti bolji oećavaaaam <3333 xxN
YOU ARE READING
Can we resist to each other ?
FanficOni? Dva različita sveta ili ipak ne? Ona: Ima strašnu prošlost koju želi da sakrije i pobegne od nje. Da li će u tome uspeti? Da li se može pobeći od prošlosti? Hoće li joj on pomoći ili ipak ne? Videt ćemo On: Njegovu prošlost svi znaju On ne mož...