Floyd: A zašto?
Ja: Imam svoje razloge!
Floyd: Dobro, ne deri se! Stigli smo!
Ja: Dakle, Elena Marineska, bez nabacivanja bilo koga na zabavi inače odlazim!
Floyd: Dobro gospođo 'nikada se neću udati' jel smem da te upoznam sa nekim ili ćeš samo da uzmeš piće i sediš u nekom ćošku dok ne krenemo kući?
Ja: Pa ako baš moraš da me upoznaš, šalim se, nego da te pitam povodom čega je žurka, šta se desilo tome ko je organizuje?
Floyd: Elena, Elena, Elena stvarno trebaš da se navikneš da u L.A. ne treba neki poseban povod za žurku. Stvarno? Živiš u L.A. već 3godine i jošuvek ne znaš to?
*Pokucao je na vrata iza kojih se čula lagana muzika*
Ja: Znaš mi ozbiljni poslovni ljudi i nemamo vremena za žurke kao be...
*Prekinulo me je otvaranje vrata. Iza njih se pojavio neki meni nepoznati čovek u tamnoplavoj majici i sivim pantalonama, hm, onako lep.Bdw gde je ovde *Dress kod Red and White*?
Xx: Floyd, pa gde si ti brate? Nema te stooooooo godinaa! Da li je ova gospođica ovde ta famozna devojka koja je ukrala tvoje scrence?
Floyd: Hahaha jao Scooter da nije ona tu ne bih ovako kulturan bio! Ne ovo nije TA žena, ovo je moja drugarica Elena Di.. Marineska. Elena ovo je Scooter njegova je žurka ovde!
Ja: Drago mi je :)
Scooter: Verujte gospođicezadovoljstvo je moje! *poljubio mi je ruku* Izvolite unutra, zabavite se!
Floyd: Pa s obzirom da ti organizuješ žurku, pokušaćemo ali ne obećavamo ništa! *nasmejala sam se i udarila Floyda u rame*
Ja: Pa dobroo šta je ovo? Jesmo došli na zabavu ili na pokop?
Floyd: Ha-ha-ha-ha-ha Elena ja tebe obožavam
Ja: Ne, ozbiljna sam, držao si mi propoved o mom oblačenju a ono sve neki ljudi u odelima i žene u skupim haljinama!
Floyd: Draga Elena, pošto vidim da ti nisi obaveštena, ovo ti je zabava iz dva dela od 20-22h je zabava za starije prijatelja Brauna a onda od 22pa do 4otprilike za nas u najboljim godinama *pokazivao je rukama na njega i mene*
Ja: Ne kapiram, kako ja sa 20 a ti sa takoreći 40 spadamo u istu grupu?
Floyd: Oh, mutava devojko. Vidi se da si Ruskinja :3
*Na njegove reči sam osetila veliku bol u stomaku ali i na sredini mog grudnog koša, boli me pomisao da 3ipo godina nisam bila u svojoj zemlji, među svojima, ponekad mislim da sam zaboravila ruski jezik ali to je nešto što se ne zaboravlja. Svog kuma nisam videla de godine, nisam ga ni čula, zadnji put kada smo se čuli rekao je da moramo neko vreme da prestanemo da se čujemo jer tako mogu biti u opasnosti, i nismo se više čuli, godinu i po nismo se čuli, samo preko TV-a čujem šta mu se sve dešava i šta mu sve rade da bi ga sklonili!*
Floyd: Elena?? EEJ!!
Ja: Mmm :D kaži?
Floyd: Gde si nestala? Nisi mi odgovorila na 'prozivku'?
Ja: Šta si rekao? Izvini odlutala sam :3
Floyd: Rekao sam ti: Oh mutava devojko, vidi se da si Ruskinja :3!
Ja: Ah, da, pa sačekaj onaj drugi deo zabave da vidiš kako se Rusi provode! Koliko je sati?
Floyd: *Pogledao je na svoj ručni sat.* Umm 20 do 9zašto?
Ja: Ahgjfdshgjfsk još sat i po do normalne zabave?
Floyd: Tako nekako, što?
Ja: Hajde da popijemo nešto? Da se zagrejemo do zabave?
Floyd: Oke, Elena šalio sam se za ono da Rusi ne znaju da se zabavljaju, hajde da pojedemo nešto, biće ti teže da se napiješ sita nego gladna!
HVALA VAM ŠTO ČITATE <333 XX N
YOU ARE READING
Can we resist to each other ?
FanfictionOni? Dva različita sveta ili ipak ne? Ona: Ima strašnu prošlost koju želi da sakrije i pobegne od nje. Da li će u tome uspeti? Da li se može pobeći od prošlosti? Hoće li joj on pomoći ili ipak ne? Videt ćemo On: Njegovu prošlost svi znaju On ne mož...