Part 14- How we meet Elena?

326 18 0
                                    

*Okej o čemu oni pričaju? Šta je Elena to pre radila?*
David: Nešto strašno se dogodilo i to je nju nateralo da se opet vrati tom sranju.
Floyd: Danas je bila okej, i kada smo došli na žurku isto, mora da se nešto desilo na žurci pa da ona toliko plane i vrati se tom sranju.
Ja: Izvinite što vas prekidam ali čemu se to Elena vratila?
Floyd: Hoćeš ti ili ja da mu ispričam?
David: Ti, ja nemam snage..
Floyd: Ja Elenu znam nekih 3 možda i 3,5 godina, a upoznao sam je tako što se jedan moj drug ilegalno trkao i zamolio me da pođem sa njim jer želi da me upozna sa 'vatrenom kraljicom trka' ilegalnih trka u koju su gotovo svi muškarci koji su je upoznali zaljublčjeni. Pristao sam ali iz znatiželje.. Da vidim kako izgledaju te trke u kojima 10godina unazad ginu tolika mlada bića. Otišli smo tamo i bilo je baš kao u filmovima, na desetine trkačkih automobila svi su ličili jedan na drugi samo su im boje bile različite, sem tog jednog automobila, bio je zelene boje sa crveno-belim gumama a na vratima je pisalo 'Ice-Fire Queen' dok su na retrovizorima bile otkinute glave barbika. Iz svog bokserskog iskustva sa psihom ljudi, po samom autu sam primetio da je njegov gazda tj. gazdarica(zbog barbika) poseduje veliku količinu besa u sebi, za koju je na neki način našao filter za iduvavanje a onda sam začuo zvižduke, okrenuo sam se i video devojku duge crne kose svezane u rep u kožnim helankama, crnoj majici, kožnoj jakni i kožnim čizmama iznad kolena, još i dan danas pamtim taj stajling, taj osmeh i tu samouverenost koju sam tu noć video u njoj, priznajem i ja sam se zaljubio u nju, zatim mi je drug rekao da je to ta 'vatrena kraljica trka' koja vozi bolje od 95%prijavljenih takmičara u svakoj trci za koju se prijavi da učestvuje, kao i svaka kraljica i ona se bavila 'mutnim' poslovima sa strane i tako bi za novac, ogromnu količinu novca izgubila trku, ali bi zato dobila 5sledećih i da se sa njom jedino može porediti najiskusniji vozaču Londonu a i šire Liam Mayklson bio je kralj ilegalnih trka sve dok se nije pojavila ona, kraljica tačnije Elena...
Ja: *Kao da mi je neko uzeo sav vazduh, Elena je šta?* Čekaj, Elena je šta? Kakva kraljica?
Floyd: Da, Elena je bila 'vatrena kraljica' devojka koja je sa samo 17godina vozila auto divljački i koja je znala žešće pokrete boksa, karatea K-1, devojka sa dosta iskustva 'kurva' kako su je zvali ljudi koji su ikada radili sa njom ali ne kurva u pogrdnom smislu već 'kurva' kao osoba koja se snađe gde god da je baciš devojka koja je iskusila najgore stvari koje je mogla za samo 16godina. Drug me je povukao za ruku u njenom pravcu i viknuo 'Vatrena Ruskinjo, ej!!!'  Ona se okrenula i uputila nam je predivni osmeh. Prišla je i pozdravila se sa Kevinom, mojim drugom i tada sam video da savršeno poznaje ljude sa kojima radi tj. trka jer se meni obratila sa 'Znaš, novajlije ovde nisu poželjne jer se obavezno s' njima sprdaju na najgori način. ali sviđaš mi se i još se družiš sa Kev-om tako da si ti pod mojom zaštitom, ako ti neko priđe samo kaži 'Elena Ruskinja' i ništa više ne pričaj i ne odgovaraj na bilo kakva pitanja, jasno?! Tako je i bilo, ona je dobila tu trku kao i svaku narednu, a ja sam postao redovan posetilac istih..sve do te....


WELL 400+READSA  HVALA VAAM XX N 

Can we resist to each other ?Where stories live. Discover now