2.

2.1K 57 6
                                    

Nabiju mobil a po cca půl hodině mi někdo zaklepe na dveře. Kdo jiný než Payton.

"Pojď" řeknu a on vejde. "Nesu ti věci, naskládej si oblečení do šatníku, příjdu si to zkontrolovat"

Zase jen kývnu a začnu si skládat oblečení do šatníku a všechno si vyklidím. Zabere mi to asi hodinu a půl, Payton to příjde zkontrolovat až po dvou hodinách. Tak z nového telefonu zavolám holkám do skupiny na messenger. Zvednou to, pokaždé když někdo odejde tak mají v děcáku volné dvě hodiny na telefon.

"Ahoj holky"

"Nazdar, uka pokoj" okamžitě vyhrknou a já jim pokoj ukážu.

"Tyvole to je luxus" řekne Harper

"Kontrola" řekne za dveřmi a já zakřičím "Hotovo, můžeš". Vejde a zarazí se když si mě všimne jak už ležím a věnuji se telefonu a telefonuji. Tiše zajde do šatníku a z mého telefonu se ozve "Mladý sexy tatínek přišel?"

"Bello!! Co jako děláš?" řeknu tiše a z šatníku se ozve malé uchechtnutí. Vyjde a nahne se mi nad postel do mobilu.

"Přesně tak" řekne holkám a ony okamžitě ztichnou. Payton odejde a já s holkama ještě asi dvě hodiny kecám, potom už hovor ukončím a sejdu dolů. Posadím se na barovou židli v kuchyni. Payton něco kuchtí. "Omlouvám se za holky, jsou občas fakt na zabití"

"Bylo to vtipný" řekne s úsměvem na tváři a čučí na pánev.

"Co vaříš?" zeptám se a on odpoví "snažím se o steaky"

"Áha, mohla bych jít ven?"

"Eee" zamyslí se a pak začne "Mohla by jsi dnes zůstat doma? Přijedou kluci, moji kamarádi. Rád bych tě s nimi seznámil"

"Jo, dobře"

"Díky, už se na tebe těší"

................

"Náázdár, ty náš taťko" ozve se od dveří které se rozrazily. Otočím se na barové židličce ke dveřím, parta kluků a Payton už u nich.

"Dobrý-" "Normálně říkej čau, Am" řekne Payton 

"Tak, čaute" řeknu a oni mě všichni pozdraví

"Tak Am, tohle je...Sam. Tohle je Jaden. Tohle Dylan a tohle Chase. Kluci, tohle je Amelie" seznámí nás Payton a jdeme se najíst. Potom se jdeme posadit na gauč. Někdo z nich si mě stáhne na klín. Uff, jen Payton.

Baví se s klukama a já na něm pomalu usínám. Opřená hlavou o jeho hruď si hraju s jedním knoflíčkem na jeho košili a on to nějak nevnímá. "Jsem unavená" pošeptám mu a on na mě koukne "tak se jdi nahoru prospat, hm? Není ti zle?"

"Ne, jsem jen unavená"

"Dobře, tak utíkej" odpoví mi a já se zvednu. Odejdu do pokoje a během pár minut jsem tuhá.

[Payton]

Odešla a kluci spustili "Kámo, ty se neudržíš"

"Proč bych se neměl udržet?"

"Vole, vidíme jak na ní koukáš" řekne Sam a já se zamračím "je to jen holka o kterou se chci starat, být něco jako její táta třeba"

"19ti letej" cekne Chase

"Noa, neřešme to" zastavím je a ještě chvíli kecáme. Kluci po několika hodinách odešli. Huh, už jsou čtyři odpoledne. Dojdu Amelii probrat protože by se jí už večer nechtělo jít a byla by do noci vzhůru.

Adopted by Moormeier [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat