[Amelie]
"Jsme tuu" vykřikla jsem když jsme dojeli všichni k nám, vyběhla jsem z auta, vytrhla Payovi klíče z rukou a letěla jsem do domu. Payton holky určitě dovede.
"Ami! Máš tu holky!" zařval ale já už jsem neodpověděla, už se totiž válím na mojí oblíbené ultra pohodlné sedačce. Payton a holky tu hned byli.
"Tak, máte tu někdo hlad?" zeptal se Pay
"Jaaa Pay! Jaaaa" vykřikla jsem
"Jistě hladovče, a vy holky?"
"Trochu" řekla sborově Bella s Emily. Harper mlčela a Payton už se jí znovu nezeptal.
"Harper, ty nemáš hlad?" zeptala jsem se já a ona jen záporně vrtěla hlavou.
"Tak zatím běžte nahoru, já vás pak zavolám" řekl Pay a tak jsme odešli.
"Myslím že se ti dost poštěstilo" řekla Emily
"Malinko"
"A jsi tu spokojená? Kdyby ne tak my tě tu zastoupíme" řekl Bell a zasmáli jsme se.
"Nee, je to tu super. Pay je moc hodnej"
"To je fajn, jsme šťastné když jsi šťastná" řekla Emily
"Am, jdu se napít" řekla Harper a zvedla se
"Jo, řekni Paytonovi" odpověděla jsem a ona odešla
[Payton]
Převlékl jsem se pouze do tepláků a bez trička si stoupl ke sporáku a začal něco vařit holkám. Přišla Harper....
"Potřebuješ něco?" zeptal jsem se jí a ona se ke mě stále přibližovala
"Chci tebe Paytne"
"Co? Neblázni"
"Paytne vyměň mě za Amelii"
"Proč bych to proboha dělal?"
"Prosím" řekla a natiskla svým tělem na to mé
"Nech mě sakra být" zvýšil jsem hlas a odstrčil ji od sebe
"Ale proč? Miluješ jí?"
"Je to moje dcera"
"Není, můžeš si s ní dělat co chceš" řekla a vrhla se mi na rty, rychle jsem se od ní odtrhl.
"Jdi zpět nahoru, můžu na to co teď děláš zapomenout Harper"
"Ne, nechci aby jsi na mě zapomněl. Paytne chci s tebou bydlet"
"Ale já mám Amelku! Proč to děláš?!" zařval jsem a jí zkameněl výraz. Přiběhla ze shora Amelka a zaraženě na mě od schodů koukla.
"Pay, proč po Harper křičíš?"
"Protože tady nemá co dělat"
"Pay proč?"
"Amel, líbal mě" řekla ta zasraná Harper
"C-co?"
"Ami nelíbal jsem ji, to na chtěla líbat mě" řekl jsem a Amelce se nahrnuli slzy do očí, rychle jsem jí šel obejmout a začal jsem jí šeptat "Lásko, věř mi. Miluju tebe, jen tebe. Lže, chtěla abych tě vyměnil za ní ale nechci. Miluju tě......věříš mi?"
"Ano" zašeptala a já jí políbil ouško. Pustil jsem jí a koukl na Harper.
"Jdi si pro věci, jedeš zpátky" cekl jsem na ní a ona odešla nahoru. Amelku jsem si zase přitáhl do objetí. Na chvíli jsem se od ní odtáhl a zvedl jí rukama hlavičku. Slzičky jí tekly pro tvářích....slíbal jsem je a ona mi věnovala úsměv. Ze schodů se ozvalo "ou". Byli to holky, ty další dvě. Myslím že Emily a Bella.
"Vy spolu chodíte?" řekla jedna z nich
"Jop, Payton už jí ojel" řekla Harper která zrovna přišla.
"Harper proč to děláš?" hlesla Amelka
"Nic nedělám, já tu měla bydlet, já měla být Moormeierová...ne ty, nulo" řekla Harper a Amelka začala zase plakat, ona měla Harper opravdu ráda.
"Pojď sem" šeptl jsem a a ona mi vlezla do objetí.
"Hele.....co kdybychom já a Bell přijeli někdy jindy? Dnes je tu dost špatná atmosféra" řekla Emily a já kývl. Pro holky přijel někdo z děcáku.
"Půjdeme si odpočinout, dnes byl špatnej den" řekl jsem a vzal si Amelku tak aby měla nohy obmotané kolem mého pasu. Odnesl jsem si ji nahoru do ložnice a položil jí do postele. Lehl jsem si vedle ní a obejmul jí.
"Nikdy tě nenechám odejít Ami...nikdy"
"Děkuju....miluju tě Pay" řekla a zvedla ke mně pohled. Okamžitě jsem jí políbil a z polibku bylo líbání, bez povolení jsem jí vsunul jazyk do pusy a ona se přidala. Nevím jestli se už někdy líbala ale asi jo, umí to skvěle. Zvoní mi telefon...bože, někdo si umí vybrat čas. Odtrhli jsme s eod sebe a já to zvedl. Margareth.
"Dobrý den, Margareth. Co potřebujete?"
"Dobrý den, máte problém pane Moormeier"
"Prosím?"
"Byl nám nahlášen pohlavní styk s Amelií"
"Je to lež"
"Zítra v 9 ráno, přijeďte. Nashle"
"Nashle" řekl jsem a hovor típl.
"Doprdele"
"Co se děje?"
"Harper v děcáku řekla že jsme spolu prcali"
"Marghareth jí to věří?"
"Jo..."
"Pay! Je tam přeci ještě Lydie, ta by něco takového Harper nevěřila, ona mě zná nejlépe"
"Fajn, zítra tam zajedeme a zkusíme to nějak" řekl jsem a telefon odložil na noční stolek. Jsm z toho fakt na prášky, chtěl jsem jim udělat radost že se s Am můžou vidět a vypadnout na chvíli z děcáku a jedna z nich -asi Harper- mi za to udělá problém lží. S Am jsem přece nespal. Doufám že to dobře dopadne, nechci o toho mého andílka přijít.
Čaukoo rodino Moormeierova, jak se dnes máte? Pondělí hhh...asi nic moc, že? Mám otázku, je tu někdo kdo by měl reálně třeba zájem o to abych na instagramu vytvořila skupinu kde by jsme si psali o všem co se týká Paytona? Mohli bychom si tam posílat i nějaké edity na něj, fotky atd...já instagram měla ale z jednoho důvodu už ho nemám, kdyby vás tady ale pár bylo tak si ho zase založím, vytvořím skupinu a můžeme to tam rozjet. Budeme si tam vylívat srdíčka, psát o Payovi a tak vesele dále. Co vy na to? Postupně tam budeme přidávat lidi.
-Adell🥰
ČTEŠ
Adopted by Moormeier [CZ]
FanfictionZ názvu víš o co půjde....tak si to utíkej přečíst. ⚠️Obsahuje sex a vulgarismy⚠️