[Payton]
Přišla....ale v tom co jsem jí dnes koupil. Koupit jí to byla velká chyba, má na 15ti letou holku až příliš vyvinutý hrudník a o zadku ani nemluvím. A ještě na frajerku bez podprsenky ale to chápu, kdo by v tom chtěl spát.
"Tak....na co kouknem?" zeptala na a naklonila se k notebooku který jsem měl položený na sobě.
"Ahmm, nevím"
"Nějakou pohádku"
"Nebudu se dívat na pohádku, co třeba horor?"
"Co?! Neee"
"Ale joo, vždyť je to jen film"
"Paytoneee, moc prosím" řekla a se psíma očkama se ke mě přitulila.
"Nedělej scény, pustím horor"
"Jsi strašný"
"Jsem" odpověděl jsem a s úsměvem jí vlepil pusu do vlasů protože ty mi byly nejblíže, leží mi hlavou na hrudi. Jinam bych jí stejně pusu dát nemohl, maximálně na tvář asi. Pustil jsem V zajetí démonů, při nějaké lekačce mi zmáčkla biceps na kterém měla položenou ručku, budu tam mít pěkný škrábanec protože se mi tam zaryla nehty.
"Pay.." hlesla a já na ní koukl "Ano?" odpověděl jsem abych věděl o co jde.
"Promiň" řekla a koukla mi do obličeje
"Proč se omlouváš?" zeptal jsem se a svojí ruku jsem jí položil na její tvář. Palcem jsem jí pohladil a pořád jsem jí koukal do očí.
"Já...já tě škrábla"
"Klídek, nic to není"
"Máš tam krev"
"Nic to není Ami, je to v pořádku"
"Ne,,já..o-omlouvám se"
"Ami proč si taková? Co se stalo? Říkám že se nic nestalo, je to v pořádku" řekl jsem a ona už mi neodpověděla. Zase si svojí hlavu položila na mojí hruď a byla tiše. Zdá se mi že je tu něco o čem mi Margareth ani Lydie neřekla, něco z dětství. Ale dnes už jí nechám být. Zjistím si to sám, zítra zavolám Margareth. Amelka usla, nechal jsme jí spát se mnou v ložnici, vzal jsem si jí do obejmutí a usnul taky.
................
"Amuu vstávej" začal jsem ji ráno budit aby se stihla nachystat do školy. Pořád ležím a držím si jí v obejmutí, hladím ji ve vlasech ale s ni ani nehne.
"Nech mě"
"Jdeš do školy, šup"
"Zůstanu doma"
"Nezůstaneš" řekl jsem a ona odsekla "zůstanu". Namáčkla se mi víc do hrudi a začala zase usínat.
"Tak to moje milá zlatá ne" řekl jsem si pro sebe potichu a vzal Amelii do náruče. Snesl jsem jí dolů, položil na gauč a udělal kakao. Sedí a drží to jak mrtvola.
"Zlato, dopij to a jdi do koupelny, ze sebe udělat něco kloudného" řekl jsem a ona mě probodla pohledem. Nevím jestli za to jak jsem jí oslovil nebo za to co jsem jí řek.
"Payyy chci spát"
"A já chci aby jsi to dopila a okamžitě zalezla do té koupelny"
"Vypij si to sám" řekla, položila to na stůl a odešla nahoru do koupelny. Ta je po ránu příjemná teda.
[Amelie]
Probrala jsem se v jeho objetí, líbilo se mi to. Ráno jsem na něj byla trochu nepříjemná a až teď když ze sebe dělám "něco kloudného" jak on říká, mě to trochu mrzí. Připravím se a obleču se do tohoto..
ČTEŠ
Adopted by Moormeier [CZ]
FanfictionZ názvu víš o co půjde....tak si to utíkej přečíst. ⚠️Obsahuje sex a vulgarismy⚠️