17.

1.2K 39 10
                                    

Pohled Amelie

Nahoru do pokoje se nahrnula vůně jídla. Sešla jsem dolů a uviděla Paytona v kuchyni, pouze v šedých teplácích. Nevšiml si mě, byl ke mně otočený zády. Potichu jsem k němu došla a zezadu ho obejmula. Lehce sebou leknutím cuknul a pak se ke mě otočil čelem.

,,Ale ale, tady má někdo mazlivou"

,,Hm" broukla jsem s lehkým úsměvem a opřela si hlavu o jeho hruď. On svojí hlavu položil na tu mojí a vtiskl mi do vlasů pusu. Obmotal mi své paže okolo mého pasu a tak jsme tiše stáli. 

,,Máš hlad kotě?"

,,Mám" odpověděla jsem.

,,To rád slyším, dělám ti puding. Chceš ho s ovocem nebo piškoty?"

,,Ovoce, piškoty mi moc nejedou"

,,Fajn" šeptl a snažil se ode mě odtrhnout. Nepustila jsem ho.

,,Kotě, potřebuju to dodělat. Pusť mě"

"Nechcii"

,,Šup nebo jsi bez jídla" pohrozil mi. Dobře, tohle mě přemluvilo. Pustila jsem ho a on se zas začal věnovat pudingu. Odešla jsem do obýváku, posadila se na gauč a pustila televizi. Payova telka má i netflix! Ha! Kdo z vás to má, hm? Našla jsem nějaký film který mě podle obrázku zaujal. Podle čeho jiného se dá vybrat film než podle obrázků? Pustila jsem to a začala ho sledovat. Po cca 15ti minutách filmu za mnou přišel Payton A PUDING! Dal mi ho i se lžičkou a já se do něj pustila.   

M-Ň-A-M a nic víc. 

,,Napadlo mě že bychom mohli jít ven, s Jackem, Dylanem atd..."

,,Hm, klidně" zamumlám s plnou pusou a Payton se mi zasměje.

,,Nebo můžem být doma, sami, spolu" řekl a položil mi ruku na stehno.  Nevšímala jsem si toho a poukázala se smíchem na vtipnou scénku která byla ve filmu.

,,Ami! Mluv se mnou, přestaň mě ignorovat" stoupnul si před telku abych neviděla na obraz.

,,Paytone! Notak" povzdechla jsem si a rozhodila rukou ve které jsem držela lžičku.

,,Mluv se mnou nebo ti to vypnu"

,,Fajn, co chceš?"

,,Odpověď na otázku"

,,Jakou?" podívala jsem se na něj nechápavě.

,,Na tu, na kterou jsem se tě před chvílí ptal" vysvětlil a já neustále nechápavě zírala.

,,Bože, jestli půjdeme ven s klukama nebo budem doma" 

,,Je mi to jedno"

,,Tak tobě je to jedno jo?"

,,Hm" broukla jsem s pudinkem v puse a mykla rameny.

,,Hm, tak fajn. Budeme doma. Dojez to a přijď za mnou nahoru" mrkl a šel pryč.

,,Kam jdeš Paytone?"

,,No nahoru" odpověděl jednoduše a já se na něj konečně otočila.

,,Nedokoukáš to se mnou?" smutně jsem na něj koukla.

,,Nech toho" pohrozil prstem.

,,Prosím" pokračovala jsem s tím samým pohledem.

,,Jseš hrozná" povzdechl si a vrátil se na gauč. Sedl si a já k němu přitulila. Vtiskl mi pusu do vlasů a já se na něj usmála. On mi úsměv vrátil a sledoval dál film. Já však sledovala jeho. Jeho rozcuchaný vlasy, oči, úsměv, dokonce i ty malé neoholené vousky na bradě se mi na něm líbili. Vypadal s nimi starší. 

,,Hele, chtěla jsi sledovat film, tak ho sleduj a nezkoumej mě" řekl aniž by mi věnoval pohled.

,,Ne"

,,Ne?"

,,Ne"

,,Tak to můžu jít nahoru"

,,Ne! Chci se dívat s tebou"

,,Ale ty se nedíváš"

,,Tak chci bejt prostě s tebou"

,,I bez filmu?"

,,Jo"

,,Tak pojď se mnou nahoru"

,,Proč?"

,,Protože jsem to řekl, přestaň odmlouvat babe"

,,Fajn, vyhrál jsi"

,,Hm" broukl a šli jsme.

,,Ten puding tady nech, ještě mi ho tam vyliješ"

,,Nedojedla jsem ho"

,,Ne" rozhodl. Nesnáším to jak extrémně čistotný je.  Položila jsem puding na stůl a konečně jsme odešli nahoru. Do ložnice.





Adopted by Moormeier [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat