9.

1.8K 61 4
                                    

"Nazdaar" pozdravil jsem všechny a Amel mlčela, je nervózní z Riley. Je mi to jasné.

"No dobrý den, pane Moormeier"

"Čau Chandler, tak tohle je Amelka"

"Ahoj" hlesla tiše Ami a Chandla jí věnovala svůj milý úsměv. Někdo mě zezadu obejmul kolem pasu, Riley. 

"Ahoj zlato, promiň že jsem od tebe dnes odešla"

"Ahoj, no...v pohodě" řekl jsem a otočil se k ní čelem, teď nevím kde je Am protože vedle sebe už jí nemám. Riley mě chtěla políbit ale Jackson to zachránil.

"Nazdar brácho" řekl Jackson 

"Čus" pozdravil jsem ho taky a kamarádsky jsme se obejmuli. Porozhlédl jsem se po Am ale nikde jí nevidím.

"Rozhlížíš se po té Amelii?"

"No"

"Je támhle vzadu, s Chasem"

"S Chasem?"

"S Chasem no"

"Do prdele už"

"Neříkej mi že už po ní jede"

"No jistě, před pár dny si jí pozval rovnou k sobě domů"

"A bylo něco?"

"Nestraš, zabil bych ho"

"Vždyť ho znáš, už je prostě takovej"

"Tak ať se krotí když jde o Amelku"

"Hele a jak ty to s tou Amelii máš? Fakt spolu nic nemáte?" zeptal se a přiběhla k nám Chandla, asi ho slyšela.

"No tak pojďme, zvědavci" řekl jsem a vzdálily jsme se od ostatních.

"S Amelkou prostě chodím"

"Tyvole Paytone a co Riley?" řekla Chandla a Jack jen vyjeveně čuměl.

"No musím jí to nějak říct"

"To by jsi měl"

Řekl bych že je Chandla malinko naštvaná. Má Riley ráda ale proti Amelce nic nemá, jen prostě nechce abych Riley ublížil a já jí taky nechci ublížit. Jenže nevím jak na to, stejně už se nějak nemilujeme. Problém je ten že když Riley uvidí že se k Amel nějak mám tak ten náš vztah začne strašně oživovat a dělat jak strašně mě pořád miluje.

"Pay?" přiběhla k nám Amelka a postavila se přede mě, obmotal jí zezadu moje ruce kolem jejího pasu a porozhlédl se po Riley, byla někde s Jadenem a ostatníma, uff.

"Ano Ami?"

"Pojď hrát basket"

"Příjdu, jo?" řekl jsem a vlepil jí pusu do vlasů. 

"Dobřee" řekla a chtěla odejít hrát zpět za Chasem, já ji ale nepustil.

"Buď tu, se mnou" na to kývla a zůstala.

"A kolik ti vůbec je Am?" zeptal se jí Jackson

"Noo, 15"

"Wohouu, Paytunek šel po takhle po mladším, jo?" cekl Jack a já po něm střihl hnusným pohledem.

"A odkud jsi přijela?" zeptala se tentokrát Chandler

"Z dětského domova v Durhamu"

"Áha a jak je u Paytona? Je na tebe hodnej?"

"Moc"

"Faakt? Paytone co je to s tebou ty kluku ušatá?" řekl s výsměchem Jack. Vzal jsem Amelky ruku a vlepil mu s ní facku "kreténku, jsem byl vždycky hodnej kluk".

Adopted by Moormeier [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat