15. s 15+ částí

2.4K 65 12
                                    

"Paytone v těch šatech se mi blbě běží"

"Tak si je drž trochu nahoře, ne?"

"Jasně"

Běžíme s Paytonem po chodbě, pojedu zase k Payovi. U hlavních dveří nás zastaví postava. Jeremy....ou nee.

"Kam jdeš Amelie?" zeptal se bratr, nevypadá zrovna nadšeně.

"Ahmm....jen se projít ven"

"No....já jen že už jedeme domů, tak se rozluč tady s chlapcem a pojď" řekl a dělal že je naprosto klidný. Možná Paytona nezná.

"Ještě chvíli Jeremy"

"Fakt už musíme" vzal mě za ruku a vedl pryč. Otočila jsem se na Paytona který ta jen stojí a do očí se mu hrnou slzičky. Vyškubla jsem se Jeremymu z ruky a utíkala za Paytonem, vtiskla mu pusu a za ruku jsme utíkali k jeho autu. Rychle jsme odjeli ale Jeremy jel za námi.

"Amel chyť se něčeho, potřebuju prudce zatočit" řekl Payton a zatočil do nějaké uličky. Jeremy jel dál rovně ale stoprocentně ví že jsme tady, ulička ale není slepá takže Payton pokračuje v cestě. Úzkýma uličkama jsme dojeli až domů. Domů k Payovi. Zamčeli jsme se a spadli na gauč. Payton se na mě okamžitě vrhnul. Líbal mě, líbal můj krk až se dostal k mé hrudi. Zvedl pohled ke mně a pronesl "Už si tě nikdy nenechám vzít". Usmála jsem se na něj a on mi za stálého líbání mé hrudi začal sundávat ramínka šatů. 

"Paytne" vzdechla jsem a jemu se na tváři vytvořil samolibý úsměv. Ramínka sundal, jeho ruce se přemístily na moje záda a zkušeně rozepl podprsenku. Opět ke mně zvedl pohled a hleděl mi do očí. Trochu se ke mě zvedl, políbil mi ouško a pošeptal "Ami chci tě, tak strašně moc" zkousl mi ušní lalůček a dýchal mi ucha. Čekal na odpověď.

"Paytne udělej to" hlesla jsem mezi steny když jeho ruka vklouzla do rozeplé podprsenky a hladila mé nahé prso. Až teď po mé odpovědi se podprsenka vzdálila neznámo kam. Položil mě tak abych ležela. Jeho rty se přemístily na moje prsa. Dlouhou dobu se jimi zaměstnával a šaty mi začal dávat níž a níž.

"Pay" řekla jsem a snažil se ho trošku odstrčit

"Co je Am? Já myslel že můžu"

"Jo....jen"

"Co?"

"Ten gauč je hrozně nepohodlný" řekla jsem a on se zasmál. Pokroutil hlavou a vzal mě jako princeznu. Princeznu nahoře bez. Donesl mě do ložnice, položil na postel a lehl si nade mě.

"Už pohodlné pro mojí princeznu?" zeptal se a já kývla.

"Budu jemný Ami" oznámil a šaty mi přes nohy sundal úplně. Už jsem pouze v kalhotkách. Prohlédl si mě a zase si nade mě lehl. Vytvářel mokrou cestičku až k podbrišku a já zasténala. Chvíli líbal podbřišek a potom prstem zajel pod lem kalhotek. Pomalinku je sundal. Já si je z nohou zkopla. Líbal mě až tam dolů, přejel jazykem přes mé nejcitlivější místečko a já vydala o dost hlasitější sten než byly doteď ty ostatní. Vyhoupl se tak aby byl svým obličejem nad tím mým. Vlepil mi polibek a pak mi do pusy strčil své dva prsty. Prostředníček a prsteníček. Vyndal je a já se na něj nechápavě koukla.

"Řekl jsem že budu jemný a i suchý prsty by tě mohli bolet" usmál se, sundal si tričko a zase sjel tam dolů. Prsty začal jezdit okolo mého vchodu a já vjela těmi svými do jeho vlásků. Najednou začal prsty pomalinku vsouvat dovnitř a já se prohla v zádech. Na chvíli to nebylo vůbec přijemné ale po pár pohybech jsem si to začala užívat. On měl jednu svojí ruku natáhlou k mému prsu a různě ho hladil, mačkal. Vzdychala jsem jako o závod až s výkřikem jeho jména jsem se udělala. Lehl si vedle mě na bok a podepřel si hlavu rukou. Pokud hodlá pokračovat ještě svým kamarádem tak umřu.

"Pay už nemůžu" řekla jsem

"Nic nedělám" odpověděl

"Já  myslela že budeš chtít"

"Ne, to stačilo. Až tě budu chtít... " odmlčel si a pokračoval "no však víš...tak to bude rozhodně ve více romantické chvíli než po útěku před tvým bratrem který se ještě teď možná honí po městě" oznámil a já se na něj usmála. Je úžasný.



Hiii, snad se za tento díl nemusím stydět.

-Adell🥰

Adopted by Moormeier [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat