Pohled Paytona
,,Kotě...koťátko, vstávej" šeptal jsem jí u ucha. Políbil jsem ji na rty a čekal jestli jí to probere. Už je 8 večer, prospala skoro celý den. Je z toho všeho strašně unavená. Neměl jsem jí udělat to co jsem dnes udělal. Byla to blbost...lituju toho. Jsem takový ale u ní takový být nechci, vždyť je to moje holčička. Nechci tomu ublíženému kotěti ubližovat ještě víc než je.
,,Miláčku prober se" začal jsem ji jemně líbat. Ve chvíli kdy se připojila jsem se od ní odtrhnul. Na tváři se jí utvořil krásnej úsměv.
,,Takže ty nespíš" zasmál jsem se a ona se ke mně s úsměvem přitulila.
,,Notak, vím že jsi ze všeho unavená, chápu to a nechám tě zase spát ale utíkej si dát sprchu. Nebo chceš vanu?"
,,Hmm, vanu....s tebou" doplnila a já se na ní překvapeně podíval.
,,Opravdu?"
,,Jo, moc prosím"
,,No dobře, jdu to napustit. Pak si pro tebe přijdu"
,,Fajn" kývla a zachumlala se do peřiny. Já šel napustit vanu.
,,Tak pojď" vzal jsem jí do náruče když jsem přišel z koupelny. Odnesl jsem jí tam, postavil na nohy a pomalinku začal svlékat. Měla na sobě jen mikinu a kalhotky, ty jsem jí nechal.
,,Co se děje? Proč je nesundáš taky?"
,,Je to moc brzo kotě, stačí že nemáš podprsenku. půjdu taky v boxerkách" vysvětlil jsem a ona trochu posmutněla.
,,Notak, na všechno máme čas" líbnul jsem jí do vlasů když jsem k ní zezadu přišel.
,,Jo, vždyť jo" souhlasila a vlezla pomalu do teplé vody. Vlezl jsem tam taky a posadil se za ní. Hlavou se mi opřela o hruď a tiše oddechovala. Hladil jsem jí po břiše, lhal bych kdybych řekl že mi ruka občas nezabloudila výš.
,,Ami?"
,,Hm?"
,,Mrzí mě to, co se dneska stalo. Nikdy jsem ti nechtěl ublížit, už to neudělám. Promiň kotě"
,,Jo...překvapil jsi mě, byl jsi najednou strašně rozčílený ze všeho"
,,Nevím co mi přeplo"
,,Fakt jsem hodně odmlouvala, vím to. Na tvém místě bych byla taky rozčílená"
,,Kotě nedávej mi pro všechno pochopení, klidně mi občas vraz facku na probrání kdyby se ještě někdy stalo. Ale slibuju že nestane, miluju tě. Strašně moc tě miluju, víš? Nechci o tebe přijít, jsi moje všechno"
,,Taky tě miluju, jsem ráda že jsi mě odtud vzal"
Pohled Amelie
Po tom co jsme si asi hodinu ve vaně povídali, jsme se umyli a vylezli protože voda už začínala chladnout. Před zrcadlem mi fénoval vlasy a potom je česal. Byl mými vlasy přímo fascinován. Potom jsme si navzájem vyčistili zuby, což bylo fakt vtipné, jsme ulehli zpět do pelechu a usnuli v objetí.
ČTEŠ
Adopted by Moormeier [CZ]
ספרות חובביםZ názvu víš o co půjde....tak si to utíkej přečíst. ⚠️Obsahuje sex a vulgarismy⚠️