*Taehyung'un gözünden
Geldiğimiz kafede pek insan yoktu, sakindi. Kahveleri aldıktan sonra masaya geçtim. Olivia bana adımla seslendi. Gerçek adımı pek insan bilmez her zaman V derken şimdi ne oldu da öğrendi? Tam ağzımı açtım ki o konuşmaya başladı
-Pekala Taehyung, demek Jin ile tanışıyordun ve beni aptal yerine koydunuz.
-Adımı nasıl öğrendin?
-kartını alırken yanlışlıkla defterler yere düştü ve arasında fotoğraflar vardı. Ta 10 sene önceden. Aranızda ne var bana dürüst ol.
-Jin sana hiçbir şey anlatmadı mı?
-Biz onunla ayrıldık. İki hafta oldu.
Bunu duymak beni şaşırttı açıkçası çünkü gayet iyi devam ediyorlardı. İki aftadır nasıl öğrenememiştim. Gerçi sürekli şirketteydi anlamam gerekirdi.
-Neden ayrıldınız?
-Konumuz bu değil. Konumuz niye ikinizin bana aptal muamelesi yaptığı.
-Öyle bir şey yapmadık Olivia. Bilmediğin şeyler var.
-Bildirseydiniz o zaman. Bir de ban kendin iş teklifi sundun. Ne o bir çıkarın mı var?
-Çıkar söz konusu bile değil saçmalama. Gerçekten iyi bir çalışan olduğu için sundum. Her şeyi sana Jin'in anlatması en sağlıklısı.
Cevap vermemem onu sinirlendirdi gözlerinden belli oluyordu. Haklıydı da. Böyle ortaya çıkacağını hiç düşünmemiştim. Bir yandan gerçekten ayrılık sebeplerini merak ediyordum.
-Peki Olivia hanginiz ayrıldı?
-Ben ayrıldım noldu? Sevindin mi?
-Ne bu imalar? Neden sevineyim ne demek istiyorsun
-Onu sen benden daha iyi bilirsin Taehyung.
Sinirle kalktı ve dışarı çıktı. Arkasından gidiyordum ki çoktan bir taksiye binmişti. Acaba nereye gidecek. Belki de Jin'in yanına gider. İkisinin tepkisi ne olacak bilmiyorum ama bunları da düşünmek istemiyorum. Kafamı toparlamak ve sakin kafayla çalışmak için tekrar kafeye girdim.
*Jin'in gözünden
Belgelerle uğraşırken odama birden biri girdi ve kapıyı çarptı. Tam bağıracaktım ki Oliva olduğunu gördüm. Koşarak ona sarıldım ama o bana sarılmadı. Kendini geri çekince bırakmak zorunda kaldım. Bana bir şey demeden yan taraftaki masaya oturdu ve gel işareti yaptı.
-Öncelikle Jin açıklamanı dinleyeceğim. Ayrıca o seni şevke getiren Tae kim öğrendim. Nasıl beni aptal yerine koyduğunu da öğrenmiş oldum. Başla.
-Olivia çok özür dilerim her şeyi açıklayacağım ama bunu söylemek istiyorum önce. Nolur beni affet.
-Şu lafları kes Jin. Duymam gereken şeyleri söyle yoksa gideceğim.
-Pekala tamam. Tae yani Taehyung benim liseden arkadaşım, aslında lisedeki sevgilim.
-Ne lisedeki sevgilin mi? Sen ve Taehyung. Aman Tanrım.
-Fakat babam öldüğünde beni terk etti şimdiki sevgilisi Yejin ile birlikteydi. O günden ödül gecesine kadar birbirimizi hiç görmemiştik. Bana sebebini açıklamak istedi fakat yediremedim dinlemedim.
-Demek yediremedin. Nasıl ilk görüşündü ya. Sen beni onunla aldatmıyor muydun?
-Ne aldatması saçmalama onunla bunca sene tek kelime bile etmedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
INTO YOU
FanfictionBiri moda sektörünü,diğeri ise medya sektörünü yönetiyor. Yönetemedikleri tek bir şey var,o da aralarındaki ilişki. "Herkesin gözü üstümüzde, bu yüzden bebeğim bu bir sır olarak kalsın Biraz skandal, fakat bebeğim görmelerine izin verme"