Ti dva na mě koukali jak na boha, což nebyl úplně účel, jen jsem jim chtěla dopřát domov ale těšily mě jejich nadšené výrazy. Potom mě poprosili ještě o něco abych malému nekovy dala jméno. Snažila jsem je přesvědšit, že bude lepší když té malé roztomiloučké bytůstce dají jméno oni ale nakonec jsem pro tu malou holčičku vybrala jméno tedy já a to“ Mika" vlastně ani nevím proč ale tomu cute neko páru se to moc líbilo.
No nic, předala jsem jim klíče a potřebné papíry k domu a ještě jsem jim řekla, že když budou potřebovat s něčím pomoci tak ať příjdou za námy
Když jsme se rozloučily a došly domů, tak jsme si každý daly sprchu a Matt mi pomihl s vykoupáním Takamiho i když nemusel ale byla jsem za to ráda. A po dobré večeři jsme si šly všichni lehnout.
Další den byl dnem kdy jsem se rozplakala, protože se k nám do kliniky přibelhal těžce zraněný neko (bylo to strašné) po tom co jsme ho hospitalizovaly a na štěstí už se mu udělalo lépe, tak jsem zavolala svého bráchu, který byl ve službě aby neka vyslechl, protože z jeho ran bylo rozpoznat že to nebylo pádem nebo tak něco, spíž to vypadalo jako by ho někdo tak 10x udeřil něčím tvrdým a po pravdě jsem byla moc šťastná že žije, protože to během prohlédky vypadalo, že nás opustí.
Když jsem se však dozvěděla, že ho zmlátila beisbolovímy pálkami nějaká banda znuděných kluků. Tak jsem ucítila vztek? smutekk? Ani nevím ale dělalo se mi z toho zle. Na štěstí neko popsal policii jak ty chuligáni vypadaly a tak se je hned vydali hledat.
Byla jsem připravená na to dalšímu nekovi najít domov ale Lucian mi řekl, -že rodinu má a tak po 14 dnech se vrátil zpět k nim❤️✨. S a m se asi od mého bráchy dozvěděl co se mi za den přihodilo a kak mi nejdřív skočil do náručí, hned co jsem otevřela dveře od domu. Potom mi naznačil ať jsem potichu a něžně mě vzal za ruku a vedl mě do obýváku. Kde jsem spatřila Matta jak si hraje s Takamim a jejich smích mě zahřál u srdce.
Potom mi Sam naznačil ať jdu ještě s ním a po tak půl hoďce venku jsme dorazily na pláž. Postavila jsem se před šumějící oceán a přitáhla si Sama k sobě. Jeho oči zářily když se na mě podíval a když mi zabořil jeho ústa do mých vlasů tak mě políbil a zašeptal „ Miluju tě~".Tak jo Ahoj lidi, chci se nejdřív omluvit za mega pauzu v tomto příběhu, doba je teď pro nás všechny těžká a já ještě k tomu byla zabořená do psaní mého příběhu" Moji démoni (Obey Me! Takže děkuji že i přez to všechno a néjen tu mega pauzu ale i kvůli covidu, jste tu pořád se mnou a podporuje te mě❤️✨ Vážím si toho a moc🙏 Zároveň jsem se chtěla zeptat jestli by někdo neměl nápad jak oslavit dsnad brzy 10 čtenářům kteří mě sledují, nějaké nápady?
A pokuď ne tak nevadí ale mohly by ste vybrat jméno nového charakteru který dříve či později přibyde do příběhu jestli to bude holka/kluk to nechám na vás, jen vám prozradím že to bude další neko ale zbytek se dozvíte později🙂 (je možné, že tím pozměníte příběh) a kdyby to jméno bylo takové které by se dalo dát holce ale i klukovi tak mi jen napište jaké pohlaví chcete.
Takže to by bylo asi pro dnešek vše, tak se zatím mějte pěkně a zůstaňte zdravý😘
Vaše:Džohy17🌈
ČTEŠ
My lovely NEKO boys❤️🐈
RandomMoje rodina je tak trochu v troskách a můj přítel mě podvedl. Našla jsem neka který se mě z počátku bál ale později jsme si hodně blízcí. Pojďte se se mnou podívat na můj příběh propletený číetala.