Same?!

38 2 0
                                    

Byla jsem tak strašně ráda že je tu. Rozběhla jsem se k němu a zapomněla při to i na tu slastnou bolest mého ramene. Chtěla jsem mu skočit na ruce aby mě chytl a držel mě jak miminko na svých rukách ale Sam je o něco menší než já a po fyzické stránce jsem silnější taky já. Tak jsem se švihem shýbla a položila mu jednu ruku na zadek a druhou na jeho lopatky a vyhoupla jsem si ho na ruce, jako by byl on mé mímo😻.

Sam byl nejdřív trochu zmatený ale potom si už jen položil hlavičku na mé zdravé rameno a začal vrnět ale po chvíli mi vztekle vyskočil z rukou a naježil se. Ocásek a ouška měl v pozoru a vypadal fakt nasraně. Nejdřív jsem nechápala proč ale pak mi to začalo docházet, Samovi jsem říkala co mi můj ex udělal a zřejmě tady v bytě bylo něco co vonělo jako on. A teď toho kdo mě podvedl vyděl před sebou jak se pořád ještě pošťuchuje s mým bráchou. Viděla jsem jak se mu vysunuly drápky a pomalu ale s výhružným výrazem v obličeji se začal přibližovat k Lukasovi.

„ Klídek Same~, Mám lepší nápad!"
Jen co jsem dořekla tuto větu, tak jsem chytla Samův límeček a vtáhla si ho do polibku. Pochopil rychle! „ Můj milovaný kocourek" Natlačil mě ke zdi abych se mohla opřít a zároveň s líbáním mi jednou rukou zajel pod tričko a něžně mě škrábal drápkami. Zahlédla jsem svého brášku jak se vítězně usmívá na Lukase, který na nás čučel s otevřenou pusou dokořán. Najednou se k nám Lukas rozešel a došel až za záda Sama a otevřel pusu, že chce něco říct, avšak Sam se na něj v mžiku otočil a škrábnul ho do tváře a pak jen potichu řekl „ zmiz!"
Lukas se překvapivě bez eslova otočil a pádil pryč. Když už byl u dveří, tak ho brácha vystrčil z mého bytu a zabouchl za ním dveře. Oddechl si a rozloučil se s námi a poklidně obešel, jakoby nic.

Nikdy jsem Sama neviděla tak naštvaného a tak jsem ho pomaličku uklidňovala polibky a kousanci na krku. Už bylo celkem pozdě, tak jsem chtěla začít vařit večeři, lososa s hranolkama. Ale Sam mě napadnul po chvíli v kuchyni, posadil si mě na linku a znova mě začal líbat a kousat a šimrat apod. „Same, Jsi v pořádku? "zeptala jsem se se starostí v hlase. Sam kývnul, že ano a dodal:
„ Já se jen o tebe tak bál, co ti James udělá, když jsem ležel na zemi a nebyl se schopen pohnout. Cítil jsem tě v té místnosti a bál jsem se co bude dál„
„ Ok, Kocourku ale jak vidíš jsem v pořádku a nic mi není až na to, že když jsem běžela domů tak jsem spadla a poranila si rameno. A neboj, uklidním tě, to určitě ale nech mě jen do připravit večeři, prosím, mám strašný hlad" Sam malinko kývnul ale pak mě odstrčil od linky a řekl ať si jdu odpočinout.
...

My lovely NEKO boys❤️🐈Kde žijí příběhy. Začni objevovat