Chci tě, Alex!

54 3 0
                                    

Sam:

Probudil jsem se dřív než Alex a tak jsem začal vrnět i když moje cesta by spíž měla mířit na záchod a né kvůli tomu, že bych potřeboval na číslo jedna nebo dva. Ale v mém rozkroku se opět začal hlásit můj kamarád. Musel mi začít tvrdnout těsně před tím než jsem se vzbudil, protože teď už byl tak tvrdý, že už by to ani víc nešlo.
„ Ach Alex, kdybys jen věděla jak moc tě miluju a co mi všechno děláš "řekl jsem si pro sebe v hlavě.

Už jsem to nevydržel a začal jsem vrnět hlasitěji a hlasitěji. Ale když ani to Alex neprobudilo, pohnul jsem svým ocáskem k jejímu obličeji a začal jí šimrat.

Alex:

Nespala jsem už tak hodinu, jen jsem v klidu sledovala mé kotě jak nad něčím přemýšlí a zmateně při tom stříhá oušky ale to jeho nádherné hlasité vrnění mě zase na chvíli ukolébalo k spánku. Ale né na dlouho, protože mě za chvíli Sam začal šimrat ocáskem pod mým nosem.
„Hey! "
Vykřikla jsem a Sam se začal chichotat, můj zamračený výraz probuzené osoby se ale rychle vytratil a začala jsem se chichotat s ním.

Najednou Sam ale zvážněl v obličeji a řekl: „Musím ti něco říct ale není to pro mě lehké takže tě to nechám pocítit"
Než dořekl celou větu, přitáhl si mě pevně do jeho obětí a srdce mu začalo být jak splašené. Nejdřív jsem nechápala ale potom co jsem ucítila tu tvrdou část v jeho rozkroku bylo mi jasno. „ Ach ták🙂 teď už chápu proč tak často chodíš na záchod a občas jsi tam fakt dlouho, že ty často myslíš o sexu se mnou na záchodě aby sis ulevil, hmmm?!"
Uviděla jsem jak se Sam začal červenat ale neřekl nic, jen pokračoval ve vrnění. Jediné co udělal bylo, že jeho ocásek mi obmotal kolem pasu a svojí hlavu položil na mé rameno a vrněl mi do ucha.

„ Well, well, well naše údy se ještě nesetkají moc promiň, nejsem na to ještě připravená ale i bez toho ti můžu dopřát zábavu, i když jsou asi tak 3 am a já bych radši spala. Nope, budu si s tebou hrát tak dlouho dokud se neuděláš. Abys aspoň tentokrát na mě u toho nemusel jen myslet ale aby si mě i cítil."

Začala jsem tím, že jsem Samovi sundala obojek. A potom jsem se ústy přisála na jeho krček a věnovala se jeho ohryzku. Když jsem uslyšela jeho první steh, začala jsem mu pomalu sundávat jeho pyžamové tričko. A potom co bylo dole jsem si hrála chvíli s jeho hrudí. Kousala ji, olizovala i jen líbala. Když už Sam nečekal nic jiného. Zajela jsem jednou svojí rukou do jeho boxerek a začala něžně pohybovat svojí rukou ze strany na stranu. Na to Sam párkrát vykřikl moje jméno mezi jeho nepřetržitým sténáním jak si to moc užíval. Najednou něco pocítím na mé dlani, kterou jsem měla celou v Samových boxerkách.

Sam:

Když Alex už měla asi tak 10 min ruku v mých boxerkách a nevině si hrála s mým kámošem, už jsem to nevydržel a konečně jsi ulevil. Alex  vypadala dost překvapeně ale to co udělala potom to bylo tak 🤤🤤🤤
Vytáhla opatrně její ruku z mích boxerek a nastavila si mě tak abych jí viděl do obličeje. Dala si ruku s mou nadílkou k puse a pomalu ji celou olízala a spolkla. To u mě navodilo pocit, že bych se  udělal dřív ale udržel jsem se.

Alex:

„ Jop mám ho" Zajásala jsem v hlavě pro sebe, když jsem si uvědomila co to mám na dlani. Neváhala jsem a vytáhla svojí dlaň se Samovou nadílkou a udělala první věc co mě napadla, upřímně trochu jsem se bála jak to bude chutnat ale dala jsem si to jako výzvu a tak jsem jí pokořila. Potom už jsem se opět přisála na Samův krk a udělala mu tam pár znamínek lásky.
A potom když mi Sam chtěl dopřát víc než jen jeho dechhberoucí slastné stehy a výkřiky mého jména, zazvonil budík a my museli pomalu vyrazit na místo na které se ani jednomu z nás nechtělo.

( Co na to říct😏 Alex holt má ráda kontrolu nad jejím Samíkem😅😉)

My lovely NEKO boys❤️🐈Kde žijí příběhy. Začni objevovat