Náš den strávený v Londýně jen se Samem byl úžasný, nakonec se mi ale stejně nejvíc líbila v Zoo ty malá tygřátka bílých tygrů, byla tak roztomilá. Se Samem už jsme chtěli jen přijít na hotel, osprchovat se a jít si lehnout. Jenže jen co jsme si byli připravení si lehnout, tak jsme v naší posteli našli Matta a nějakého chlápka, jak si tam užívali. Normálně bych tak naštvaná nebyla ale byla jsem tak hlučná a nevrlá až mě Sam musel uklidňovat. ještě že takami se nevzbudil,
ten pro mě a Sama neznámí na sebe najednou rychle hodil oblečení a utekl pryč z našeho apartmánu. Aby jsme si se Samem mohli lehnout do suchého, tak jsme museli říct pokojové služdě o nové povlečení. když se tak stalo, tak jsem si lehla a dělala jsem jakoby nic.
Ráno u snídaně se nám asi milionkrát Matt pořád omlouval, měl proč, ať si má sex s kým chce ale né v naší posteli! Jediný co mi docela drásalo nervy bylo to že jsem si kvůli němu musela vymyslet nějakou lež co řeknu Takamimu, protožr se Matt omlouval když dyl u stolu samozřejmě i Tamaki. Když Sam s malým pak někam odešli, tak jsem se zeptala Tamakiho kde se s tím chlápkem potkal. Řekl mi že byl na nějaké random párty tam se opil a nakonec zkončil s ním v naší posteli, samozřejmě že si víc nepamatoval. Coš se nedá říc o mě a Samivi. Říkala jsem si že ho nechám a budu doufat že za tak dva týdny nepřijde s tím že je těhotný a bude se nás vyptávat jak se to stalo. Jako bude to jeho věc ale mít dítě za dobu studování a ještě s někým neznámým. Nu hodně štěstí.
Ale pro Mattovo štěstí už se mu začalo dělat špatně hned den našeho odletu domů. Hned co jsme přijeli domů, jsem ho vzala ke mě na veterinu a udělala mu pro jistotu několik těhotenských testů aby jsme si byli jistí výsledkem. Matt na mě celou dobu koukal že neví která byje. Potom jsem mu řekla co nám řekl a co jsme viděli se Samem a na základě toho jsem mu řekla že je těhotný. Na to na mě nevěřícně vykulil oči a řekl že je to pytomost Vysvětlila jsem mu že u Neků to chodí trochu jinak než u lidí.....
Jak se Matt zachová dál ? Nechá si to ditě? A jak to všechno naše rodinka zvládne?
Pokud se chceš zapojit do příběhu tak vyber jestli si to dítě Matt nechá....
Budeš na to mýt spoustu času, protože nápady mi řídnou kvůli mému nástavbovému učivu a ještě kvůli jedné věcii, která není špatná ale taky mi dost dává zabrat. Tak zatí!
Vaše:
Džohy17
ČTEŠ
My lovely NEKO boys❤️🐈
RandomMoje rodina je tak trochu v troskách a můj přítel mě podvedl. Našla jsem neka který se mě z počátku bál ale později jsme si hodně blízcí. Pojďte se se mnou podívat na můj příběh propletený číetala.