Promiň! 🙄

31 2 0
                                    

Alex:

Ta večeře byla mega dobrá, nečekala jsem  že Sam bude tak dobře umět vařit ale pak mi to došlo, takovej línej zadek jako je James by si asi neuvařil, no a jasně že nejen na vaření měl Sama. Pochválila jsem Sama a podrbala ho mezi oušky, jasně, že nahned začal vrnět a když uklidil nádobí tak mě tahal za ruku do ložnice. Měli jsme celkem brzkou večeři, takže se mi jít spát ještě nechtělo ale o spaní Samovi nešlo. Něco jsem mu slíbila a taky to dodržím.

Posadila jsem si ho na postel a poprosila ho aby zavřel oči a nechal je zavřené, dokud mu nedovolím je otevřít. Zatím co je měl zavřené, odešla jsem potichu do koupelny a vzala tam krabičku s kondomy, jo byla jsem odhodlaná mu dnes dát co si tak přeje. Potom jsem se vrátila zpátky do ložnice a potichu jsem pootevřenou krabičku kondomů a  položila ji na Samův noční stolek. Potom už jsem si jen stoupla před Sama a vysvlékla jsem si tričko a džíny. A dovolila Samovi otevřít oči.

Sam:

Když jsem na povel otevřel oči, uviděl jsem svojí sexy lidskou lásku stát přede mnou v úžasném spodním prádýlku, hned jsem chtěl i to zbylé z ní dolů ale ještě než jsem si svou Alex vzal, rozhlédl jsem se kolem sebe a můj pohled se zastavil nad věcí, kterou jsem znal jen z doslechu. Na mém nočním stolku stála krabička s kondomy.

Nejsem blb, takže už jsem věděl jen z pohledu na ně, že Alex bude chtít mého kamaráda v sobě. Neváhal jsem tedy a konečně si ji vzal. Po tak půl hoťce kdy jsme si spolu hráli jen tak více méně nevinně v našem spodním prádle, tak mi Alexina ruka přistála přímo na mém kamarádovi. A to jak si s ním hrála, byl hotový ráj, sice mě děsilo, že tyhle pohyby se nejspíš naučila u Jamese u toho prasáka ale myslel jsem na to jen chvíli. Protože mě vysušila v těch hrůzných myšlenek tím, že mi pomalu začala stahovat boxerky. Já se pak svižně přilepil na její krk a hrál si chvíli s ním.

Potom mi Alexina ruka přetáhla ruku na lem jejích kalhotek a pomalu jsme je začali společně sundávat. Když už byli dole, Alex si povzdechla a zašeptala mi do ouška moje jméno, takovým nezbedně vyzývavým hlasem, který mě skoro donutil se udělat hned teď. Pro jistotu jsem se zeptal jestli to opravdu chce ale na místo odpovědi mě jen silněji kousla do spodního rtu. A já moc dobře věděl co mi tím chce říct, stejně jsem už viděl jak tam dole byla už mokrá a jen čekala na mého kamaráda. Začal jsem se tedy šíbovat ale...

Alex:

Už jsem ho měla skoro v sobě ale najednou zazvonil telefon a já z nastavené melodie poznala, že volá můj brácha. kývnutím jsem Samovi a naznačila  ať pokračuje, jo hold jsem blbá a myslela jsem si, že zvládnu obojí, jak Sama v sobě tak hovor s mým bráškou. Ale moc dlouho mi to nevydrželo, protože místo Ahoj ze mě vylezl jen slastný povzdech jak do mě Sam proniknul.

Brácha se jen po chechtnul a omluvil se, že takhle ruší určitě v tu nepravou chvíli ale, že má něco moc důležitého a že by potřeboval abych co nejdříve dojela k němu domů. Z jeho hlasu na mě přišel strach, co se asi stalo a rychle jsem jen špitla „už jedu" a zavěsila. Chudák Sam pochopil +- co se děle a opatrně vysunul svého kamaráda ze mě. „ Omlouvám se ti Same! Ale bráška mě potřebuje. A zní to vážně. Až se vrátím tak tohle dokončíme, neboj. Můj sladký kocourku"

My lovely NEKO boys❤️🐈Kde žijí příběhy. Začni objevovat