Proč, zrovna teď!?

37 2 0
                                    

Alex:

Jen co krev začala přerušovaně vystřikovat spolu s  tepy mého srdce  (zřejmě se trefil až do tepny) James upustil nůž a svými zkrvavenými rukami si zakryl svůj obličej zatím co zničeně padal do kolen a začal brečet. Nechápala jsem proč ale moje myšlenky, mimo mé dost zraněného ramena, vystřídali častější stahy a za chvíli už jsem jen s Matem a Jamesem, sledovala jak se v mém rozkroku mísí má krev s mojí děložní vodou, která zřejmě praskla. Oba kluci začali vyšilovat a nevěděli co mají udělat dřív. Nakonec se Mát vzpamatoval a začal zastavovat krvácení mého ramena, zatím co James zavolal záchranku.

Času bylo málo a i přes stahy mého břicha jsem upadala do bezvědomí. Musela jsem za chvíli usnout, protože jsi pamatuju jen jak jsem se probudila v nemocnici. Když jsem otevřela oči, uviděla jsem Matta jak je zády opřený o zeď a hlavu má složenou v rukách a pláče a vedle mé postele jsem uviděla Sama jak v náručí drží našeho malého chlapečka. Také jsem si všimla jizev na mém břiše. Asi museli vzhledem k mé situaci provést císařský řez.

Neřekla jsem nic, jen jsem začala plakat štěstím. Matt mě uslyšel a otřel si svižně slzy do rukávu a přiběhl k Samovi a zatřepal mu ramenem. Sam se nejdřív podíval na něj a pak se konečně podíval na mě. Jeho úsměv se najednou rozzářil a rukou mě chytl něžně za bradu a políbil mi čelíčko❤️.
Matt se zatím opatrně posadil na postel vedle mého těla a s radostí se zeptal: „ Jak se bude jmenovat můj malý bráška? " Sam našpicoval svoje kočičí ouška a nasadil roztomilý tázavý pohled. Já s úsměvem odpověděla:
„ Takami" ❤️❤️❤️

My lovely NEKO boys❤️🐈Kde žijí příběhy. Začni objevovat