Alex:
Líbali jsme se asi tak půl hodiny než mi Sam sundal tričko a jemně mi přejel rukou od brady přes krk až k mým boků, když se pak ale pohyboval rukou po vnitřní straně stehna zašeptala jsem jeho jméno. Nechtěla jsem řvát ale naštěstí jsem zpozorovala jak Sam zahýbal jemně ouškem, takže mě slyšel. Nadzvedl hlavu a podíval se mi do očí.
„poslyš Same, já tě fakt kinda chci teď ale známe se sotva pár dní a já si nejsem jistá že by jsme na to měly jít tak rychle, promiň.Potom tu je ještě ta věc, že zítra půjdeme za tvým pánem a i když si moc přeju aby si u mě mohl zůstat, tak to není zaručený a mě přišlo moudrý, že by jsme tohle když tak udělaly až budeme mít jasno, že můžeš u mě zůstat. A za dalš...
Nestačila jsem to ani doříct a už jsem měla slzy v očích. Sam mi položil ruce na tváře a namířil mou skloněnou hlavu tak abych se zase koukala na něj a začal mi potom jednou rukou prohrabávat vlasy. Bylo mi nádherně jenže to co mi teď Sam nechtěně probral za vzpomínku... no ta mě prostě dostala.Sam mě kousal něžně do krku, hladil mi tělo, líbal mě všude kde věděl, že mu to dovolím prostě vše co mohl abych už neplakala. Potom už jen vzdychl a posadil se na kolena přede mě a dal mi ruce na ramena a zeptal se mě co se děje a proč pláču.
Když jsem se trochu uklidnila a utřela si poslední slzy, tak jsem řekla Samovy vše o tom co mi James (mámin přítel) udělal a proč jsem to půl roku přetrpěla a proč jsem o tom nikdy neřekla mámě. Uklidňovala jsem se pomalu víc a víc, protože zatím co jsem mluvila tak mě Sam držel v objetí.
Hlavou se mi honilo tolik věcí apod. Teď jsem se ale nejvíc strachovala o tu návštěvu Samova pána. Sam mi zatím masíroval záda a byl šťastný, že jsem už zase tak nějak ok ale cítila jsem i ten nejmenší strach v jeho těle, který byl spojený s tou návštěvou též.
...
ČTEŠ
My lovely NEKO boys❤️🐈
RandomMoje rodina je tak trochu v troskách a můj přítel mě podvedl. Našla jsem neka který se mě z počátku bál ale později jsme si hodně blízcí. Pojďte se se mnou podívat na můj příběh propletený číetala.