Vypadni!

37 1 0
                                    

Alex:

Nejdřív jsem se po rameni škrábala pomalu ale to nebolelo, tak jsem se začala škrábat rychleji. Po chvilce bylo moje rameno celé červené, kvůli podrážděné pokožce ale to mi nestačilo, chtěla jsem aby to krvácelo a pálilo když se mi do rány vlije můj pot. Byla jsem tak zaneprázdněná, že jsem málem zapomněla, že bráška je furt se mnou. A furt křičí ať otevřu ty dveře. Ale já si trošku ulevila, když z mého ramene začala téct krev. Jenže krátce po tom jako bych ztratila kontrolu nad mým tělem.

Najednou jsem se z ničeho nic rozešla k umyvadlu a tam jsem vzala do ruky žiletku a svižně z ní vyndala čepel. Pak se moje ruka ve které jsem měla tu žiletku, začala přibližovat k mému už zraněnému rameni. Začala jsem se potit jak moc jsem se snažila přemoct tu temnotu která mě ovládla. Neobešlo se to bez jednoho malého zářezu do mé kůže ale pak mě to pustilo a já s pláčem padla na kolena. Čepel zůstala na umyvadle. I když ten řez na mém rameni, nebyl moc velký, tak mi po celé ruce později začala téct krev. Olízla jsem si ten tok krve v místech kam jsem se dostala. Když mi krev ale už začala téct víc, tak jsem odemkla dveře od koupelny a hned na to co je bráška otevřel, jsem mu vpadla do náručí a už jen plakala a nebyla schopna slova.

Bráška mě chvíli jen držel v obětí ale jen co ucítil na sobě mojí krev, pomalu mě opřel o stěnu a běžel pro lékárničku. Než se ale stačil vrátit rozezněl se zvonek. Bráška proběhl kolem bveří a obemkl je a řekl dále a rychle kvačil s lékárničkou v ruce ke mě. Najednou nás ppozdravil známí hlas. Byl to Lukas a ten jeho debilní přítelíček či co (Justin). Lukas, hned jak mě viděl zraněnou tak se přiřítil ke mě a nabídl se mému bráškovi, že mu pomůže se o mě postarat. Nechala jsem ho ale Justin to teď fakt přehnal.
Chytil Lukase za paži a táhl ho pryč se slovy „ pojď Luky! Nech tu bitch třeba chcípnout, miluješ přece mě tak pojď kurva se mnou.
HNED!!! "

Viděla jsem jak Lukas červenal vztekem ale ovládal se, protože mi zrovna ošetřoval ránu. Tak se bráška najednou zvedl a beze slova Justinovi jednu vlepil a přesně do nosu. Justimu začala téct krev z nosu a po pár sprostých slovech. Se vytratil z mého bytu. Potom už mě jen kluci došetřili a všichni jsme se objaly. Furt jsem na Lukase naštvaná ale teď jsem prostě jen nechtěla být sama. Ale potom to posral i Lukas, když jsem se ho totiž zeptala jak je to mezi ním a Justinem, dostala jsem koktavou odpověď. Že s ním už nechodí,, protože je to jen závistivý kokot, protože když jsem s Lukasem prý chodila já, tak ho Justin chtěl jen pro sebe ale teď když chodil s ním tak na něj začal Justin kašlat. A že prý je mu to stejně jedno, protože pořád miluje mě. A pak, mi ten egoistický parchant, dal pusu na rty a čekal snad, že ho políbím nazpět.

Místo toho mu ale po té puse od něj přistála pěkná facka ode mě a pak dokonce i od brášky. Lukas se začal hádat s mým bratrem a málem by se i poprali ale najednou se otevřely dveře a vstoupil Sam.
„Same!!! " vykřikla jsem.
...

My lovely NEKO boys❤️🐈Kde žijí příběhy. Začni objevovat