Alex:
Když jsme dojeli z dovolený dom tak mě Sam vysadil před domem a řekl mi, že potřebuje ještě nikam zajét a že si mám zatím doma sednout na gauč a odpočívat.
Kývla jsem a dala mu pusu na čelo a vypravila se k vchodovým dveřím. Když jsem ale nahrbovala klíče v mé kabelce tak jsem se nechtěně opřela o vchodové dveře a ty se najednou otevřeli a já vpadla dovnitř. Normálně by mě to nebolelo ale ten pád se jak na potvoru setkal s mou kontrakcí které jsem měla od rána ale ještě jsou dlouho od sebe tak nechci plašit, že už budu rodit.
Když jsem se zvedla, uslyšela jsem Matta jak zařval „Né prosím NÉ!!! "
Co se tu to k sakru děje! „Matte"!
Řvala jsem vystrašeně jeho jméno když jsem co nejrychleji běžela k Mattově pokoji odkud se ozýval Mattův křik smíšený s pláčem.
Když jsem však uviděla jak na posteli leží Matt a nad ním je polonahý James, málem mě kleplo. Přiblížila jsem se blíž ale James to zpozoroval a vzal si do ruky nůž. Který měl odložený na Mattově nočním stolku.
James: „Ještě krok a podříznu mu ten jeho sladký krček!"Neměla jsem na výběr a tak jsem ztuhla a ani se nepohnula. Najednou ale James pronesl „ Víš co, Alex? Nebaví mě tě sledovat jen vystrašenou k smrti, chci abys klečela na zemi a vybrečela na zem moře slz!"
S tímhle proslovem se Jamesova ruka s nožem napřáhla a potom směřovala k Mattově krku. Jenže já musela něco udělat a protože jsem ochotna za osobu kterou miluju položit svůj život, tak jsem se vrhla před Matta a schytala jsem hlubokou bodnou ránu do mého ramena.
ČTEŠ
My lovely NEKO boys❤️🐈
RandomMoje rodina je tak trochu v troskách a můj přítel mě podvedl. Našla jsem neka který se mě z počátku bál ale později jsme si hodně blízcí. Pojďte se se mnou podívat na můj příběh propletený číetala.