Tu esti Y/N Mikaelson si in momentul de fata te afli în conacul Mikaelson.
Savurând cina de seara,între noi fie vorba chiar iti place sa savurezi sufletele oamenilor.Tatal tau este Klaus Mikaelson,iar mama ta este Hayley Marshall ,ei au murit și o data cu ei a murit și umanitatea pe care o mai aveai .
Tatal tau (Klaus)era hybrid,(varcolac si vampir)iar mama ta era tot hybrid .
Tatal tau era cel mai recunoscut drept cel mai înfricoșător si fara inima finta .
Dar tu nu îl stiai asa,chiar dacă stiai cate crime a făcut.
Aschia nu sare departe de trunchi.
《Nu-i asa?》Familia ta ,numele tău,datează de mai bine de 1000 de ani.
Faci parte din cea mai puternica familie .Din fericire pentru tine,nu si pentru ceilalți,nu chiar toată familia te-a părăsit.
Chiar dacă Unghiul Elijah a murit aceasi zi cu tatal tau .
Si unghiul Finn a murit,înainte sa-l poti cunoaște.....Macar il mai ai pe unghiul Kol si mătușile tale :Rebekah si Freya, a da si "fratele tău mai mare "Marcel .(care a fost adoptat de tatal tau acum mult timp in urma)
Kol este un vampir original (unul dintre primi vampiri care au existat),impreuna cu matusa ta Rebekah.
Rebekah si Kol sunt cei mai bătrâni vampir care sunt încă în viata.
Cat despre Freya,ea este o vrajitoare foarte puternica si cu ajutorul magiei inca trăiește,având peste 1000 de ani .
Familia ta este de neoprit si datează de foarte mulți ani ,dar chiar și asa uni dintre ei au murit,iar tu nu poți trece peste asta ,vrei sa-i faci pe toți sa plătească pentru faptele lor .
Vrei răzbunare!Începi sa-ti faci din ce în ce mai cunoscut numele :Y/N Mikaelson.
Fica celebrului Klaus Mikaelson ii calca pe urme.Iar asta trebuie sa fie o mândrie pentru el ,nu?
Peste tot unde mergi lași doar cenusa si răzbunare,tot ce faci este sa cauți răzbunare.
Dar oare va reuși cineva sa-ti readucă umanitatea la loc?
Eu nu știu ce sa zic....ești foarte încăpățânata si puternica.
Dar asta o sa vedem în continuare.....BUNAAA,VA PLACE PRIMUL CAPITOL?🍷🍷🥃🥃💚💚🖤🖤🤍🤍👑👑⚰⛓🔮🩸
CITEȘTI
Y/N Mikaelson si Kai Parker 🍷🥃
VampireTu ești Y/N Mikaelson ,ești unica ,ești cea mai puternica finta dupa pamant ,ești un tribrid (Vampir,Varcolac si Vrăjitoare ) Familia ta este recunoscuta de toti si de toate ,istoria familiei tale fiind una sângeroasă. Esti cunoscuta pentru puter...