De dimineață te trezești din cauza zgomotelor din bucătărie.
Sti cine face astata gălăgie,dar nu înțelegi de ce si nu înțelegi ce naiba face la ora aceasta acolo.Te pregătești si apoi cobori jos,unde te îndrepți catre bucătărie,pentru a vedea ce naiba face Kai acolo.
Intri în bucătărie și te uiți uimita la Kai ,care pare bine dispus si gătește ceva .
- Ce vrezi tu ca faci acolo??intrebi tu serioasa din pragul usi .
- Eu??spune Kai intorcandu-se in spatele lui,prefandu-se ca nu știe despre cine vorbești .
Incercand sa facă o gluma ,care nu te amuza ,ba chiar te deranjează.- Nu...prostul cu care vorbesc acum!adaugi tu zâmbind malefic .
- Haha...foarte amuzant.adauga el.
- Acum pe bune,ce faci acolo?spui tu apropiandu-te de el pentru a vizualiza ce face,rămâi surprinsa cand vezi ca acesta gătește.
- Gatesc !si tu o sa manaci !adauga acesta zambitor.
- Nici gând,eu am hrana mea!spui tu făcându-i cu ochiul si apoi dispari .
De fapt tu nu dispari ,tu fugi cu ajutorul vitezei tale de Tribrid,unde pleci?chiar mai trebuie sa intreb?te duci sa-ti găsești hrana .
Te duce pentru a te hrani .Găsești o victima pe care o secatuiesti de sânge,apoi te întorci la tine în conac,mai specific in bucătărie, de unde ai plecat.
Arati ca un monstru....pe buzele tale ai doar sângele victimelei tale .
- Deci ai plecat sa-ti faci de cap!spune Kai asezand masa.
- Se poate spune și asa!spui tu sigura pe tine .
Se așează la masa ,tu stand inca in picioare,iti face semn sa te așezi ,tu faci asta dandu-ti ochi peste cap,sătulă de rugămințile lui.
Iti ștergi buzele de sângele victimelei tale .
- Haide gusta!spune Kai impinându-ti farfuria mai mult catre tine.
Te uiți scârbita la farfurie ,pe care o impingi înapoi catre el.
- Eu nu mananc asa ceva!Mai bun este sângele...poate o victima cu sange O...sau poate AB....spui tu zâmbind malefic.
- Ce bine ca eu am grupa de sânge B.spune el zambitor.
- Daca stau sa ma gândesc mai bine....cred ca-mi plac toate grupele de sânge!spui tu malefic.
- Asta nu înseamnă ca nu-ti va plăcea ce am gatit eu !spune Kai impinându-ti înapoi farfuria in fata .
Kai se uita insistent la tine și pana la urma cedezi cu gândul ca nu te va lasa in pace pana cu guști.
Iei o inbucatura si ramai uimita cat de buna poate fin mâncarea făcută de el.
- Deci...??!adauga acesta râzând de fata pe care ai făcut-o când ai gustat .
- Hai nu te mai da mare!spui tu serioasa și începi sa mănânci.
Pe fata lui Kai se vede cum rade în contul guri .
Intre voi se lasă o liniste asurzitoare,tu doar mănânci ce ti-a pregătit Kai.
In timp ce acesta te spionează și zâmbește in cotul guri.- Deci ai spus ca vrei sa ma ajuți sa inving Golul(dusmanul vostru ,cel din cauza a murit aproape toată familia ta).
- Da,dar nu prea cred ca vrei sa vorbim despre asta la masa,mănâncă întâi!spune Kai zâmbind.
Iti dai ochii peste cap,dar te apuci din nou sa manaci,nu ca ti-a zis el ,ci din cauza ca îți era foame și mâncarea era chiar foarte bună.
Încă nu iti poți da seama cum Kai a gătit asa ceva,nu pare genul de persoana care gătește si care ii iese și bine .....- Deci Kai....ai iubita?intrebi tu.
Nu sti de unde ti-a venit sa întrebi asa ceva ....
- Nu!de ce?intreaba acesta .
Vai...iti era frica de asta .
- Intrebam.....spui tu mâncând incontinuare .
《DE CE NAIBA AM INTREBAT ASA CEVA???》te întrebi singura ,iti vine sa te bati .
BUNAAA,VA PLACE NOUL CAPITOL??💚💚💚🔮🔮👑👑🖤🖤🤍🤍🍷🥃🥃⛓⛓🐾🐾
CITEȘTI
Y/N Mikaelson si Kai Parker 🍷🥃
VampirosTu ești Y/N Mikaelson ,ești unica ,ești cea mai puternica finta dupa pamant ,ești un tribrid (Vampir,Varcolac si Vrăjitoare ) Familia ta este recunoscuta de toti si de toate ,istoria familiei tale fiind una sângeroasă. Esti cunoscuta pentru puter...